OLEJ OPTI/DFI/ OPTIMAX A-10L
Zdecydowanie poprawia smarowanie silnika, zmniejsza ilość powstającego nagaru, redukuje dymienie i zabezpiecza silnik.
Oryginalny olej firmy BRP XP-S do silników czterosuwowych.
Oryginalny olej firmy BRP XP-S do silników czterosuwowych.
XPS olej półsyntetyczny 4-suwowy jest specjalnie zaprojektowany, aby zaspokoić szczególne wymagania smarowania w skuterach wodnych SEA DOO, quadach Can-Am, Spyder i Sea-Doo pojazdów wyposażonych w Rotax 4-TEC silników 4-suwowych
Przeznaczony do pojazdów SEA-DOO, ROTAX, SKI-DOO, LYNX, ORAZ CAN AM.
S.N. 293600122
Opis
Specyficzne kody
Zdecydowanie poprawia smarowanie silnika, zmniejsza ilość powstającego nagaru, redukuje dymienie i zabezpiecza silnik.
Stworzony dla dodatkowej ochrony silnika w ekstremalnych warunkach.
Unikalny olej Quicksilver 4- Stroke do silników Mercruiser.
Przystosowany do ogólnego i codziennego stosowania.
Oryginalny olej silnikowy Honda stosowany w 4-suwowych silnikach Honda.
Stworzony dla dodatkowej ochrony silnika w ekstremalnych warunkach.
Syntetyczna mieszanka oleju do 4-suwowych silników zaburtowych.
-Zaawansowana kompozycja zapewniająca lepszą stabilność termiczną w wysokich temperaturach
Oryginalny olej syntetyczny XP-S do silników dwusuwowych.
Olej BRP używany we wszystkich silnikach marki BRP 4-suw.
Unikalny olej Quicksilver 4-Cycle do silników Mercruiser.
Zawiera podwyższony poziom dodatków w porównaniu ze standardowym olejem stosowanym na lądzie i zapewnia tym samym lepszą ochronę.
Spełnia najbardziej wyśrubowane normy jakościowe ze względu na duże obciążenia dynamiczne i termiczne.
Do stosowania w silnikach z bezpośrednim wtryskiem turbodoładowanym.
Yamalube 4-S FCW 10W-30 Anti Corrosion
Unikalny olej Quicksilver 4-STROKE do skrzyni korbowej, o specjalnie wysokiej jakości.
-Zaawansowana kompozycja zapewniająca lepszą stabilność termiczną w wysokich temperaturach
Olej SUZUKI MARINE by MOTUL SAE 10W-40 Semi-Synthetic to olej półsyntetyczny do silników zaburtowych 4-suwowych.
Yamalube 4-S FCW 10W-30 Anti Corrosion
Olej syntetyczny OptiMax 2-Cycle został opracowany specjalnie do silników zaburtowych z bezpośrednim wtryskiem.
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.
Akceptuj