
SILNIK ELEKTRYCZNY TORQEEDO TRAVEL S
Lekki i przenośny: bezemisyjny, lekki i łatwy w obsłudze, ważący zaledwie 11,6 kg (25,5 funta).
Lekki i przenośny: bezemisyjny, lekki i łatwy w obsłudze, ważący zaledwie 11,6 kg (25,5 funta).
Kompatybilny z: Travel (zmniejszona moc silnika) / Travel XP
Waga baterii: 8,6 kg
Stopień ochrony: IP67
Napięcie nominalne: 44V
Pojemność w Wh: 1080Wh
Typ ogniwa: Li-Ion (litowo-jonowy)
Kabel ładujący: Kabel ładujący 12 V (numer artykułu: 7011-00) (nie wchodzi w zakres dostawy)
Alternatywa: Kabel do ładowania energią słoneczną (numer artykułu: 7008-00)
Istnieje możliwość ładowania akumulatora w trakcie pracy
Opis
Specyficzne kody
Lekki i przenośny: bezemisyjny, lekki i łatwy w obsłudze, ważący zaledwie 11,6 kg (25,5 funta).
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Trwałe i mocne silniki.
Ładowarka do silnika EPropulsion serii G.
Manetka do silnika elektrycznego Epropulsion.
Ładowarka do silnika Epropulsion Spirit 1.0 Plus.
Seria Navy jest podstawą elektrycznych silników zaburtowych ePropulsion.
Są to trwałe i mocne silniki.
Najnowszy uciągowy oszczędny i cichy czterosuw.
Akcesorium umożliwiające rozszerzenie komunikacji ESSA.
Inżynierowie Suzuki wyposażyli swoje nowe rzędowe trzycylindrowe silniki DF30A w najlepsze technologie, zapewniające jednostkom bezkonkurencyjne pierwsze miejsce w swojej klasie.