
SILNIK SUZUKI MARINE DF100BTL
CENA SILNIKA BEZ ZESTAWU INSTALACYJNEGO.
Oszczędny i cichy czterosuw.
Chłodzony wodą.
Przepustnica gazu w rumplu.
Biegi : Luz , Przód Oraz Wsteczny
Blokada gazu i kolumny.
DO PIĘCIU LAT GWARANCJI.
INSTRUKCJA W JĘZYKU.
System Napełniania Cylindrów | 2-zaworowy Popychacz |
Wys. Pawęży Łodzi | Krótka 381 mm |
Waga | 38 kg |
Wymagania Paliwowe | Bezołowiowa Min. 90 Okt. |
Zbiornik Paliwa | Zintegrowany, 1,1 Litra |
Pozycje Trymu | 5 + Płytka Woda |
Alternator | - |
Sterowanie | Rumpel |
Biegi | Przód (F), Luz (N), Wstecz (R) |
Przełożenie | 2.08:1 |
Rozruch | Ręczny |
System Chłodzenia | Wodą |
Pojemność (Cm3) | 209 Cm3 |
Ilość Cylindrów | R2 |
Obr.max (Obr/min | 5000-6000 |
Moc | 9.9 KM / 7,3 KW |
Model | F9.9MH |
Opis
Specyficzne kody
CENA SILNIKA BEZ ZESTAWU INSTALACYJNEGO.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Mercury V8 SeaPro zostały zaprojektowane żeby zapewnić długie lata bezproblemowego działania.
Najlepszy z najmniejszych silników uciągowych do Jachtu.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Nowe silniki DF30A i DF25A, to pierwsze jednostki zaburtowe w swoich klasach, które wyposażono w wewnętrznie łożyskowane rolki dźwigienek zaworowych, współpracujące z krzywkami wałka rozrządu, zapewniając tym samym płynniejszą pracę i lepszą wydajność mechaniczną.