SILNIK SUZUKI MARINE DF 100 BTL


SILNIK BEZ ZESTAWU INSTALACYJNEGO.

Pozostało w magazynie:
DF100BTL

Lista życzeń

SILNIK SUZUKI MARINE DF 100 BTL 5 1 5 1

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

ocena: 5 / 5
Nie oceniłeś jeszcze tego produktu.
47 500,00 zł
Brutto dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

SILNIK SUZUKI MARINE DF 100 BTL 

Odsunięty wał napędowy

Kadłub silnika jest przesunięty ku przodowi, przemieszczając jednocześnie środek ciężkości w tym samym kierunku.

Mniejsze wibracje

Bardziej zwarta konstrukcja

Lepsza sterowność

Diagram of Offset Driveshaft

2-stopniowa redukcja przełożenia

Układ wykorzystujący odsunięty wał napędowy, korzysta z reduktora pierwszego stopnia, który znajduje się między wałem korbowym, a wałem napędowym oraz reduktora drugiego stopnia pracującego wewnątrz przekładni. Dzięki temu uzyskano większe przełożenie, umożliwiające zastosowanie większych śrub napędowych.

Wysoka wydajność, dzięki dużej średnicy śruby napędowej

Łatwiejsza nawigacja i utrzymanie obrotów śruby nawet przy większym obciążeniu

Potężna moc zdolna wprawić w ruch śrubę o większej średnicy.

Diagram of 2-Stage Gear Reduction

Lean Burn

Układ spalania mieszanek ubogich Suzuki Lean Burn Control określa ilość paliwa wymaganą do pracy silnika w danych warunkach i dostarcza optymalną mieszankę paliwowo-powietrzną.

Wyraźne ograniczenie zużycia paliwa przy każdej prędkości, a zwłaszcza prędkości rejsowej

Oszczędność paliwa, a co za tym idzie obniżenie kosztów eksploatacji

Suzuki Easy Start System

Rozruch silnika z układem Suzuki Easy Start jest szybszy i łatwiejszy. W przypadku typowych silników zaburtowych, sternik musi trzymać kluczyk, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki układowi Easy Start wystarczy obrócić kluczyk i zwolnić, a rozrusznik będzie pracował aż do uruchomienia silnika. Aby przyspieszyć gotowość jednostki do pracy, układ zapewnia płynniejszy i lepszy rozruch.

Łańcuch rozrządu z automatycznym napinaczem

Łańcuch rozrządu pracuje w kąpieli olejowej, co oznacza, że nie wymaga on smarowania i jest wyposażony w automatyczny bezobsługowy napinacz hydrauliczny.

Większa niezawodność w porównaniu do konstrukcji wykorzystujących pasek rozrządu

Bezobsługowość

Picture of SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN

Układ wykrywania wody w paliwie

Układ pomaga chronić silnik przed wodą, dzięki możliwości wykrycia jej obecności w filtrze paliwa. Sternik jest natychmiast informowany o takim zdarzeniu, za pomocą sygnału dźwiękowego i wizualnego.

Zapobiega pogorszeniu efektywności procesu spalania, spadkowi mocy i powstawaniu korozji.

Układ zapobiegający wychyleniu silnika zaburtowego poza ustalony kąt

Układ zapobiega wychyleniu silnika zaburtowego poza ustalony kąt.

Zapobiega uszkodzeniom kadłuba łodzi lub pokrywy silnika, powstałym w skutek nadmiernego wychylenia silnika

Powłoka antykorozyjna Suzuki

Suzuki zabezpiecza zewnętrzne powierzchnie silnika zaburtowego przed zgubnym wpływem korozji za pomocą specjalnie opracowanej powłoki antykorozyjnej. Powłoka aplikowana jest bezpośrednio na powierzchnię aluminium, co gwarantuje najlepszą możliwą przyczepność do podłoża i zapewnia skuteczną ochronę przed korozją, jednocześnie zabezpieczając zewnętrzne powierzchnie aluminiowe przed działaniem słonej wody.

Układ Troll Mode

Układ umożliwia łodzi poruszanie się ze stałą prędkością.

Łódź może poruszać się ze stałą prędkością bez konieczności obsługi przepustnicy

Picture of SUZUKI TROLL MODE SYSTEM (OPTIONAL EQUIPMENT)

Zoptymalizowana konstrukcja przekładni i wysoko wydajna śruba

Obudowa dolnej przekładni we wszystkich naszych silnikach zaburtowych została zoptymalizowana pod kątem hydrodynamiki. Jej smukły kształt pozwala na zminimalizowanie oporu, który powstaje podczas przecinania fal przez jednostkę, aż o 36% w porównaniu z tradycyjną konstrukcją, co sprzyja lepszemu przyspieszeniu i pozwala rozwijać większe prędkości. Dzięki potężnemu momentowi obrotowemu generowanemu dzięki dwustopniowej redukcji przełożenia, silnik może współpracować ze śrubami o dużej średnicy. Suzuki opracowało także nową, wysoko wydajną śrubę, która jest w stanie wykorzystać uzyskany moment obrotowy w celu zapewnienia lepszego przyspieszenia i większej prędkości.

Króciec przepłukiwania silnika

Aby chronić silniki od uszkodzeń wynikających z osadzania się piasku, soli i zanieczyszczeń w układzie chłodzenia, w miejscu, do którego jest łatwy dostęp, zamontowano króciec, dzięki któremu przepłukiwanie układu chłodzenia jest łatwe i wygodne.

MODEL DF100BTL
Zalecana wysokość pawęży mm L: 508
Układ rozruchowy Elektryczny
Masa silnika kg*1 L: 157 
Rodzaj silnika DOHC, 16 zaworów
Układ zasilania Elektryczny, sekwencyjny, wtrysk wielopuntktowy
Liczba cylindrów 4
Pojemność skokowa cm3 1,502
Średnica x skok tłoka mm 75 x 85
Moc maks. kW (KM) 73.6 (100)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min 5,700-6,300
Sterowanie Zdalne
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki
Pojemność miski olejowej 4.0 litra
Zbiornik paliwa 25 litrów (Opcjonalnie)
Układ zapłonowy Elektroniczny
Alternator 12V 27A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania sterowane elektrycznie
Przełożenie 2.59:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Standardowa śruba napędowa (skok) 13”-23”
DF100BTL
1 Przedmiot

Opis

Marka (Spalinowe)
Suzuki
Moc (Spalinowe)
do 150 kM

Specyficzne kody

Przejrzeć

Podobne produkty

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.

Akceptuj