SILNIK SUZUKI MARINE DF 100 BTL
CENA SILNIKA BEZ ZESTAWU INSTALACYJNEGO.
SILNIK SUZUKI MARINE DF 100 BTL
CENA SILNIKA BEZ ZESTAWU INSTALACYJNEGO.
Odsunięty wał napędowy
Kadłub silnika jest przesunięty ku przodowi, przemieszczając jednocześnie środek ciężkości w tym samym kierunku.
Mniejsze wibracje
Bardziej zwarta konstrukcja
Lepsza sterowność
Diagram of Offset Driveshaft
2-stopniowa redukcja przełożenia
Układ wykorzystujący odsunięty wał napędowy, korzysta z reduktora pierwszego stopnia, który znajduje się między wałem korbowym, a wałem napędowym oraz reduktora drugiego stopnia pracującego wewnątrz przekładni. Dzięki temu uzyskano większe przełożenie, umożliwiające zastosowanie większych śrub napędowych.
Wysoka wydajność, dzięki dużej średnicy śruby napędowej
Łatwiejsza nawigacja i utrzymanie obrotów śruby nawet przy większym obciążeniu
Potężna moc zdolna wprawić w ruch śrubę o większej średnicy.
Diagram of 2-Stage Gear Reduction
Lean Burn
Układ spalania mieszanek ubogich Suzuki Lean Burn Control określa ilość paliwa wymaganą do pracy silnika w danych warunkach i dostarcza optymalną mieszankę paliwowo-powietrzną.
Wyraźne ograniczenie zużycia paliwa przy każdej prędkości, a zwłaszcza prędkości rejsowej
Oszczędność paliwa, a co za tym idzie obniżenie kosztów eksploatacji
Suzuki Easy Start System
Rozruch silnika z układem Suzuki Easy Start jest szybszy i łatwiejszy. W przypadku typowych silników zaburtowych, sternik musi trzymać kluczyk, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki układowi Easy Start wystarczy obrócić kluczyk i zwolnić, a rozrusznik będzie pracował aż do uruchomienia silnika. Aby przyspieszyć gotowość jednostki do pracy, układ zapewnia płynniejszy i lepszy rozruch.
Łańcuch rozrządu z automatycznym napinaczem
Łańcuch rozrządu pracuje w kąpieli olejowej, co oznacza, że nie wymaga on smarowania i jest wyposażony w automatyczny bezobsługowy napinacz hydrauliczny.
Większa niezawodność w porównaniu do konstrukcji wykorzystujących pasek rozrządu
Bezobsługowość
Picture of SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN
Układ wykrywania wody w paliwie
Układ pomaga chronić silnik przed wodą, dzięki możliwości wykrycia jej obecności w filtrze paliwa. Sternik jest natychmiast informowany o takim zdarzeniu, za pomocą sygnału dźwiękowego i wizualnego.
Zapobiega pogorszeniu efektywności procesu spalania, spadkowi mocy i powstawaniu korozji.
Układ zapobiegający wychyleniu silnika zaburtowego poza ustalony kąt
Układ zapobiega wychyleniu silnika zaburtowego poza ustalony kąt.
Zapobiega uszkodzeniom kadłuba łodzi lub pokrywy silnika, powstałym w skutek nadmiernego wychylenia silnika
Powłoka antykorozyjna Suzuki
Suzuki zabezpiecza zewnętrzne powierzchnie silnika zaburtowego przed zgubnym wpływem korozji za pomocą specjalnie opracowanej powłoki antykorozyjnej. Powłoka aplikowana jest bezpośrednio na powierzchnię aluminium, co gwarantuje najlepszą możliwą przyczepność do podłoża i zapewnia skuteczną ochronę przed korozją, jednocześnie zabezpieczając zewnętrzne powierzchnie aluminiowe przed działaniem słonej wody.
Układ Troll Mode
Układ umożliwia łodzi poruszanie się ze stałą prędkością.
Łódź może poruszać się ze stałą prędkością bez konieczności obsługi przepustnicy
Picture of SUZUKI TROLL MODE SYSTEM (OPTIONAL EQUIPMENT)
Zoptymalizowana konstrukcja przekładni i wysoko wydajna śruba
Obudowa dolnej przekładni we wszystkich naszych silnikach zaburtowych została zoptymalizowana pod kątem hydrodynamiki. Jej smukły kształt pozwala na zminimalizowanie oporu, który powstaje podczas przecinania fal przez jednostkę, aż o 36% w porównaniu z tradycyjną konstrukcją, co sprzyja lepszemu przyspieszeniu i pozwala rozwijać większe prędkości. Dzięki potężnemu momentowi obrotowemu generowanemu dzięki dwustopniowej redukcji przełożenia, silnik może współpracować ze śrubami o dużej średnicy. Suzuki opracowało także nową, wysoko wydajną śrubę, która jest w stanie wykorzystać uzyskany moment obrotowy w celu zapewnienia lepszego przyspieszenia i większej prędkości.
Króciec przepłukiwania silnika
Aby chronić silniki od uszkodzeń wynikających z osadzania się piasku, soli i zanieczyszczeń w układzie chłodzenia, w miejscu, do którego jest łatwy dostęp, zamontowano króciec, dzięki któremu przepłukiwanie układu chłodzenia jest łatwe i wygodne.
Cena nie zawiera zestawu instalacyjnego.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony:
https://boatshop.suzuki.pl/marine/silniki
MODEL | DF100BTL |
---|---|
Zalecana wysokość pawęży mm | L: 508 |
Układ rozruchowy | Elektryczny |
Masa silnika kg*1 | L: 157 |
Rodzaj silnika | DOHC, 16 zaworów |
Układ zasilania | Elektryczny, sekwencyjny, wtrysk wielopuntktowy |
Liczba cylindrów | 4 |
Pojemność skokowa cm3 | 1,502 |
Średnica x skok tłoka mm | 75 x 85 |
Moc maks. kW (KM) | 73.6 (100) |
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min | 5,700-6,300 |
Sterowanie | Zdalne |
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki | |
Pojemność miski olejowej | 4.0 litra |
Zbiornik paliwa | 25 litrów (Opcjonalnie) |
Układ zapłonowy | Elektroniczny |
Alternator | 12V 27A |
Mocowanie silnika | Zawias |
Sposób trymowania i odchylania | sterowane elektrycznie |
Przełożenie | 2.59:1 |
Schemat zmiany biegów | F-N-R |
Wylot spalin | Przez piastę śruby napędowej |
Standardowa śruba napędowa (skok) | 13”-23” |
Opis
- Marka (Spalinowe)
- Suzuki
- Moc (Spalinowe)
- do 150 kM
Specyficzne kody