OLEJ HONDA 4-STROKE 10W-30 APJ/SJ 0,6L
Oryginalny olej silnikowy Honda stosowany w 4-suwowych silnikach Honda.
Silniki w łodziach są narażone na zupełnie inne warunki niż silniki w autach. Wybierając olej do silników benzynowych zaburtowych, trzeba więc skierować uwagę na produkty przystosowane właśnie do środowiska wodnego. Żywotność silnika zaburtowego w dużej mierze zależy właśnie od jakości i systematycznej wymiany oleju. Do silnika potrzebny jest jednak nie tylko olej silnikowy, ale także przekładniowy. Zainwestuj w oleje przekładniowe i silnikowe od zaufanych producentów – znajdziesz je w Boatshop.
Oryginalny olej silnikowy Honda stosowany w 4-suwowych silnikach Honda.
Oryginalny syntetyczny olej silnikowy Honda 5W-30 stosowany w 4-suwowych silnikach Honda.
Unikalny olej Quicksilver 4-STROKE do skrzyni korbowej, o specjalnie wysokiej jakości.
Unikalny olej Quicksilver 4- Stroke do silników Mercruiser.
Syntetyczna mieszanka oleju do 4-suwowych silników stacjonarnych.
Olej do silników EVINRUDE E-TEC z wtryskiem oleju.
Unikalny olej Quicksilver 4-Cycle do silników Mercruiser.
Olej SUZUKI MARINE by MOTUL SAE 10W-40 Semi-Synthetic to olej półsyntetyczny do silników zaburtowych 4-suwowych.
Syntetyczna mieszanka oleju do 4-suwowych silników zaburtowych.
Stworzony dla dodatkowej ochrony silnika w ekstremalnych warunkach.
Yamalube 4-S FCW 10W-30 Anti Corrosion
Przystosowany do ogólnego i codziennego stosowania.
Jaki olej do silnika zaburtowego Mercury, a jaki olej do silnika zaburtowego Suzuki czy Hondy? Niezależnie od marki odpowiedź jest zawsze taka sama – produkt rekomendowany dla marki i modelu Twojego silnika. W Boatshop znajdziesz mieszanki przystosowane dla jednostek napędowych takich marek jak:
W naszym asortymencie mamy m.in. olej Quicksilver (olej do silnika Mercury, Mercruiser), Yamalube (olej do silnika zaburtowego Yamaha), XPS do produktów BRP czy Ecstar do silników Suzuki. Znajdziesz olej mineralny i półsyntetyczny, zarówno do silników dwusuwowych, jak i silników czterosuwowych; do stosowania w codziennej, standardowej eksploatacji, a także do nadzwyczajnej ochrony w ekstremalnych warunkach; o pojemności 1 lub 4 l; dla silników zaburtowych o małej i dużej mocy.
Należy tu wyróżnić dwa rodzaje olejów do silników zaburtowych. Jeden z nich to olej przekładniowy. Odpowiada on za smarowanie elementów przekładni – dolnej części silnika w przypadku silników zaburtowych, dla modeli stacjonarnych jest to tzw. zetka. Drugi typ to olej silnikowy – odpowiadający za smarowanie samego silnika – czyli „serca”.
Jeśli wybieramy np. olej przekładniowy, warto zwrócić uwagę, czy spełnia on kilka funkcji, bez których jednostka napędowa nie mogłaby prawidłowo działać. Specjalnie zaprojektowany dla środowiska wodnego, dobry olej do silników zaburtowych przede wszystkim:
Jeśli nie wiesz, jaki olej wybrać do swojego sprzętu, skontaktuj się z nami – w Boatshop wiemy, jak zadbać o silniki zaburtowe i przystosować je nawet do ekstremalnych warunków.