
SILNIK SUZUKI MARINE DF 2,5S + LICZNIK MOTOGODZIN
Najlżejszy silnik zaburtowy chłodzony wodą.
Najlżejszy silnik zaburtowy chłodzony wodą.
Seria popularnych silników zaburtowych.
Seria popularnych silników zaburtowych do łodzi wędkarskich, rekreacyjnych i pontonów.
Silnik zaburtowy SUZUKI Marine DF 20 ATL z zestawem instalacyjnym.
Silnik zaburtowy SUZUKI Marine DF 20 ATL z zestawem instalacyjnym.
CENA SILNIKA BEZ ZESTAWU INSTALACYJNEGO.
Niższa masa to większa mobilność i łatwość użytkowania.
Lekkie, kompaktowe i wydajne – nasze przenośne silniki zaburtowe są zawsze gotowe do działania.
Lekkie, kompaktowe i wydajne – nasze przenośne silniki zaburtowe są zawsze gotowe do działania.
Lekkie, kompaktowe i wydajne – nasze przenośne silniki zaburtowe są zawsze gotowe do działania.
Mercury V8 SeaPro zostały zaprojektowane żeby zapewnić długie lata bezproblemowego działania.
Najnowocześniejsze rozwiązania powodują, ze przenośne silniki zaburtowe Suzuki znajdują się w grupie najbardziej zaawansowanej technicznie dostępnej na rynku.
Wśród właścicieli pontonów i małych łodzi wędkarskich i rekreacyjnych obecnie dużą popularnością i nieposzlakowaną opinią cieszą się głównie serie silników zaburtowych Suzuki Marine DF 2.5 oraz 4/5/6A. Wybierając model z tej serii, dopasowany do parametrów swojej jednostki, otrzymujesz jednocześnie lekki, cichy, przyjazny użytkownikowi i wysoce bezawaryjny silnik.
Silnik do łodzi spalinowy dzisiaj warto również zamienić na elektryczny – silniki elektryczne dobrze sprawdzają się na małych jednostkach i przy rekreacyjnym użytku, dzięki cichej pracy, niskiej wadze i łatwej, ekonomicznej eksploatacji.
Suzuki i Mercury słyną jednocześnie także z silników spalinowych dużej mocy, od 20 do nawet 60 KM, idealnych do większych łodzi i jachtów. Urządzenia wykorzystują przy tym nowoczesne inżynieryjne osiągnięcia, które przekładają się na ich wydajność i komfort użytkowania. Przykłady?
Wybierając silnik zaburtowy spalinowy do łodzi czy pontonu, należy zwrócić uwagę na jego dane techniczne oraz dopasować je do parametrów jednostki. W specyfikacji sprzętu zawsze są podane wszystkie najważniejsze parametry, takie jak moc silnika, obroty maksymalne, liczba cylindrów, pojemność skokowa, pojemność zbiornika na paliwo, przeniesienie napędu czy wysokość pawęży (idealne dopasowanie ostatniego parametru w znacznym stopniu ułatwia montaż silnika).
Jednak w praktyce najważniejsze są trzy kwestie.