CIĘGNO KIEROWNICZE M66 DO PRZEKŁADNI T-71, T85 T-71, T85 - 17FT/5,19 M
Cięgno kierownicze M66 do przekładni T-71 i T-85.
Przewód giętki wykonany z gumy NBR z wkładką ze spiralnego oplotu stalowego.
Przewód giętki tego typu jest wykonany z gumy NBR z wkładką ze spiralnego oplotu stalowego.
Przewód ten może być stosowany zarówno do transportu benzyny jak i do transportu oleju napędowego.
Odporny na temperaturę -30° do +100°.
Spełnia on wymagania przepisów SAE J 1527 oraz normy ISO 7840-MARINE FUEL A2 (paliwo morskie A2).
Jest on niezwykle elastyczny.
Podana cena jednostkowa jest ceną za 1m długości węża.
Średnica wewn. 38 mm
Cena dotyczy 1 mb produktu.
Wąż jest docinany na zamówienie, ilość sztuk w koszyku odpowiada zamówionej długości przewodu, w jednym kawałku.
UWAGA: ten towar nie podlega prawu zwrotu.
(Zgodnie z art.38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta towary wykonywane lub modyfikowane pod zamówienie klienta nie podlegają prawu zwrotu i odstąpienia od umowy. Dotyczy to wszystkich towarów przycinanych na długość podaną przez zamawiającego. Prosimy o rozważne zakupy.)
Specyficzne kody
Cięgno kierownicze M66 do przekładni T-71 i T-85.
Zbiornik wykonany z bardzo wytrzymałego PCV z króćcem
Zestaw przekładnia + sterociąg.
Trzonek teleskopowy do szczotki jachtowej
Wykorzystanie do produkcji stali nierdzewnej AISI 316 zapewnia doskonałą jakość i wygląd kotwicy przez lata.
Tunel do sterów strumieniowych.
Atrakcyjne rozwiązanie dla mniejszych łodzi.
Ciegno kierownicze M66 do przekładni T-71 i T-85...
Luk z ramą z anodyzowanego aluminium.
Płynna i trwała praca dzięki konstrukcji przekładni planetarnej.
Trzonek teleskopowy "THRU FLOW" do szczotki jachtowej.
Składa się z nietonącej liny o długości 25 m oraz podwójnych pływaków.
Sterujące gazem lub biegami.
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.
Akceptuj