
SILNIK SUZUKI MARINE DF 2,5S DARMOWA DOSTAWA!!
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Nowoczesne silniki zaburtowe to lekkie i kompaktowe produkty o wysokiej mocy i świetnych parametrach, które można precyzyjnie dostosować do potrzeb jednostki i preferencji użytkowników. W ofercie sklepu Boatshop.pl przygotowaliśmy kilkanaście modeli znanych marek, m.in. Mercury, Suzuki czy też MotorGuide lub Epropulsion, z różnych cenowych przedziałów. Wszystkie najważniejsze dane techniczne, nasze wskazówki oraz opinie umieściliśmy w opisach produktów, a z przyjemnością doradzimy podczas zakupów.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
ePropulsion Spirit 1.0 Plus jest ulepszoną wersją znanego i cenionego silnika Spirit 1.0!
Świetnie nadaje się do pontonów i łodzi.
Najlepszy z najmniejszych silników uciągowych do Jachtu.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Nowe silniki DF30A i DF25A, to pierwsze jednostki zaburtowe w swoich klasach, które wyposażono w wewnętrznie łożyskowane rolki dźwigienek zaworowych, współpracujące z krzywkami wałka rozrządu, zapewniając tym samym płynniejszą pracę i lepszą wydajność mechaniczną.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silniki zaburtowe – spalinowe czy elektryczne – muszą zostać dobrze dopasowane do łodzi, zapewniać niezawodność w różnych warunkach, ale też wyróżniać się szybkim montażem, prostotą obsługi i świetną sterownością. Wszystkie te cechy bierzemy pod uwagę, wybierając silniki spalinowe i elektryczne do naszej oferty – udostępniamy kilkanaście wysoko ocenianych modeli w rozsądnych cenach.
Konkretniej, proponujemy różne warianty silnika spalinowego Suzuki Marine – lekkie, ciche, paliwooszczędne i chłodzone wodą, oraz nowoczesne silniki zaburtowe elektryczne marki Epropulsion , które sprawdzą się także w długim rejsie. Pojemność silnika, masa, prędkość obrotowa, system sterowania, uciąg i pobór prądu – modele różnią się parametrami, dzięki czemu łatwo je dobrze dopasować.
Silnik zaburtowy spalinowy to wciąż popularny wybór, zwłaszcza w wypadku jachtów żaglowych. Pomimo sporej głośności silnik spalinowy do łodzi sprawdzi się w rejsie o każdej długości – tankowanie trwa krótko i jest bezproblemowe. Inne zalety to łatwa konserwacja, duża dostępność części i niedrogie serwisowanie, które obniżają koszty eksploatacyjne. W sprzedaży dostaniemy już wyłącznie czterosuwowe silniki spalinowe do łodzi, które są cichsze, bardziej ekonomiczne i mniej zanieczyszczają środowisko.
Silnik spalinowy zaburtowy coraz chętniej wymieniamy na elektryczny. Ten jest lżejszy, znacznie cichszy – bo niemal bezgłośny – i ekologiczny. Na wielu akwenach obowiązuje też zakaz używania silników spalinowych, więc nierzadko pozostaje jedynym wyborem. Minusem jest jednak konieczność ładowania baterii, ale nowe modele pozwalają już wypłynąć w dłuższy rejs. Bardzo dobrze sprawdzają się na łodziach rekreacyjnych.
Zarówno silniki spalinowe zaburtowe, jak i te elektryczne, to wiele marek, modeli czy wariantów oraz parametrów. W kwestii producenta polecamy stawiać na urządzenia od znanych i sprawdzonych marek – silniki zaburtowe Mercury, Suzuki, MotorGuide, Honda. Resztę należy precyzyjnie dostosować do łodzi czy preferencji. W praktyce trzy ważne sprawy to moc silnika, system sterowania oraz wybór śruby.
O silnikach zaburtowych można opowiedzieć znacznie więcej – z chęcią podzielimy się naszym doświadczeniem. Zachęcamy do kontaktu ze specjalistami Boatshop.pl!