
SILNIK SUZUKI MARINE DF 2,5S + LICZNIK MOTOGODZIN
Najlżejszy silnik zaburtowy chłodzony wodą.
Najlżejszy silnik zaburtowy chłodzony wodą.
Są to trwałe i mocne silniki.
Seria popularnych silników zaburtowych.
Niższa masa to większa mobilność i łatwość użytkowania.
Seria popularnych silników zaburtowych.
Silnik zaburtowy SUZUKI Marine DF 20 ATL z zestawem instalacyjnym.
CENA SILNIKA BEZ ZESTAWU INSTALACYJNEGO.
Niższa masa to większa mobilność i łatwość użytkowania.
Lekkie, kompaktowe i wydajne – nasze przenośne silniki zaburtowe są zawsze gotowe do działania.
Lekkie, kompaktowe i wydajne – nasze przenośne silniki zaburtowe są zawsze gotowe do działania.
Lekkie, kompaktowe i wydajne – nasze przenośne silniki zaburtowe są zawsze gotowe do działania.
Mercury V8 SeaPro zostały zaprojektowane żeby zapewnić długie lata bezproblemowego działania.
Silniki zaburtowe – spalinowe czy elektryczne – muszą zostać dobrze dopasowane do łodzi, zapewniać niezawodność w różnych warunkach, ale też wyróżniać się szybkim montażem, prostotą obsługi i świetną sterownością. Wszystkie te cechy bierzemy pod uwagę, wybierając silniki spalinowe i elektryczne do naszej oferty – udostępniamy kilkanaście wysoko ocenianych modeli w rozsądnych cenach.
Konkretniej, proponujemy różne warianty silnika spalinowego Suzuki Marine – lekkie, ciche, paliwooszczędne i chłodzone wodą, oraz nowoczesne silniki zaburtowe elektryczne marki Epropulsion , które sprawdzą się także w długim rejsie. Pojemność silnika, masa, prędkość obrotowa, system sterowania, uciąg i pobór prądu – modele różnią się parametrami, dzięki czemu łatwo je dobrze dopasować.
Silnik zaburtowy spalinowy to wciąż popularny wybór, zwłaszcza w wypadku jachtów żaglowych. Pomimo sporej głośności silnik spalinowy do łodzi sprawdzi się w rejsie o każdej długości – tankowanie trwa krótko i jest bezproblemowe. Inne zalety to łatwa konserwacja, duża dostępność części i niedrogie serwisowanie, które obniżają koszty eksploatacyjne. W sprzedaży dostaniemy już wyłącznie czterosuwowe silniki spalinowe do łodzi, które są cichsze, bardziej ekonomiczne i mniej zanieczyszczają środowisko.
Silnik spalinowy zaburtowy coraz chętniej wymieniamy na elektryczny. Ten jest lżejszy, znacznie cichszy – bo niemal bezgłośny – i ekologiczny. Na wielu akwenach obowiązuje też zakaz używania silników spalinowych, więc nierzadko pozostaje jedynym wyborem. Minusem jest jednak konieczność ładowania baterii, ale nowe modele pozwalają już wypłynąć w dłuższy rejs. Bardzo dobrze sprawdzają się na łodziach rekreacyjnych.
Zarówno silniki spalinowe zaburtowe, jak i te elektryczne, to wiele marek, modeli czy wariantów oraz parametrów. W kwestii producenta polecamy stawiać na urządzenia od znanych i sprawdzonych marek – silniki zaburtowe Mercury, Suzuki, MotorGuide, Honda. Resztę należy precyzyjnie dostosować do łodzi czy preferencji. W praktyce trzy ważne sprawy to moc silnika, system sterowania oraz wybór śruby.
O silnikach zaburtowych można opowiedzieć znacznie więcej – z chęcią podzielimy się naszym doświadczeniem. Zachęcamy do kontaktu ze specjalistami Boatshop.pl!