
OLEJ QUICKSILVER 2-CYCLE DFI OPTIMAX OPTI DFI 4 L
Olej syntetyczny OptiMax 2-Cycle został opracowany specjalnie do silników zaburtowych z bezpośrednim wtryskiem.
Oryginalny olej syntetyczny XP-S do silników dwusuwowych.
Oryginalny olej syntetyczny XP-S do silników dwusuwowych.
Przeznaczony do pojazdów SEA-DOO, ROTAX, SKI-DOO, LYNX, ORAZ CAN AM.
Opis
Specyficzne kody
Olej syntetyczny OptiMax 2-Cycle został opracowany specjalnie do silników zaburtowych z bezpośrednim wtryskiem.
Olej SUZUKI MARINE by MOTUL SAE 10W-40 Semi-Synthetic to olej półsyntetyczny do silników zaburtowych 4-suwowych.
Oryginalny syntetyczny olej silnikowy Honda 5W-30 stosowany w 4-suwowych silnikach Honda.
Unikalny olej Quicksilver 4- Stroke do silników Mercruiser.
Syntetyczny olej do hydraulicznych układów wspomagania kierownicy.
Przystosowany do ogólnego i codziennego stosowania.
-Zaawansowana kompozycja zapewniająca lepszą stabilność termiczną w wysokich temperaturach
Olej BRP używany we wszystkich silnikach marki BRP 4-suw.
Olej do silników EVINRUDE E-TEC z wtryskiem oleju.
-Zaawansowana kompozycja zapewniająca lepszą stabilność termiczną w wysokich temperaturach
Yamalube 4-S FCW 10W-30 Anti Corrosion
Syntetyczna mieszanka oleju do 4-suwowych silników zaburtowych.
Zdecydowanie poprawia smarowanie silnika, zmniejsza ilość powstającego nagaru, redukuje dymienie i zabezpiecza silnik.
Unikalny olej Quicksilver 4-Cycle do silników Mercruiser.
Oryginalny olej silnikowy Honda stosowany w 4-suwowych silnikach Honda.
Do stosowania w silnikach z bezpośrednim wtryskiem turbodoładowanym.
Oryginalny olej firmy BRP XP-S do silników czterosuwowych.
Przystosowany do ogólnego i codziennego stosowania.
Syntetyczna mieszanka oleju do 4-suwowych silników stacjonarnych.