
OLEJ XPS SYNTHETIC 2 STROKE 3,8L (1 GALON)
Oryginalny olej syntetyczny XP-S do silników dwusuwowych.
XD50 wysokiej jakości olej syntetyczny do silników zaburtowych, do silników z dozownikiem jak i bezpośrednio do robienia mieszanki
Olej do zaburtowych silników dwusuwowych Johnson, Evinrude.
Pojemność: 1 galon (3,785 litra)
XD50 wysokiej jakości olej syntetyczny do silników zaburtowych, do silników z dozownikiem jak i bezpośrednio do robienia mieszanki.
Klasa oleju TCW-3
Opis
Specyficzne kody
Oryginalny olej syntetyczny XP-S do silników dwusuwowych.
Stworzony dla dodatkowej ochrony silnika w ekstremalnych warunkach.
Unikalny olej Quicksilver 4-STROKE do skrzyni korbowej, o specjalnie wysokiej jakości.
Olej SUZUKI MARINE by MOTUL SAE 10W-40 Semi-Synthetic to olej półsyntetyczny do silników zaburtowych 4-suwowych.
Oryginalny syntetyczny olej silnikowy Honda 5W-30 stosowany w 4-suwowych silnikach Honda.
Spełnia najbardziej wyśrubowane normy jakościowe ze względu na duże obciążenia dynamiczne i termiczne.
Unikalny olej Quicksilver 4-Cycle do silników Mercruiser.
Yamalube 4-S FCW 10W-30 Anti Corrosion
Olej SUZUKI MARINE by MOTUL SAE 10W-40 Semi-Synthetic to olej półsyntetyczny do silników zaburtowych 4-suwowych.
Syntetyczny olej do hydraulicznych układów wspomagania kierownicy.
Oryginalny olej firmy BRP XP-S do silników czterosuwowych.
Olej BRP używany we wszystkich silnikach marki BRP 4-suw.
Przystosowany do ogólnego i codziennego stosowania.
Przystosowany do ogólnego i codziennego stosowania.
Unikalny olej Quicksilver 4-STROKE do skrzyni korbowej, o specjalnie wysokiej jakości.
Syntetyczna mieszanka oleju do 4-suwowych silników zaburtowych.
Olej do silników EVINRUDE E-TEC z wtryskiem oleju.
Olej syntetyczny OptiMax 2-Cycle został opracowany specjalnie do silników zaburtowych z bezpośrednim wtryskiem.
-Zaawansowana kompozycja zapewniająca lepszą stabilność termiczną w wysokich temperaturach