SILNIK SUZUKI MARINE DF15AEL
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
SILNIK SUZUKI MARINE DF15AEL
Oszczędność paliwa
15A to pierwszy na świecie czterosuwowy silnik zaburtowy w swojej klasie mocy wyposażony w układ wtrysku paliwa nie potrzebujący akumulatora.
Dzięki skonstruowaniu mniejszych i lżejszych elementów nowego układu wtrysku paliwa (w porównaniu ze stosowanymi we wcześniejszych układach) Inżynierom Suzuki udało się zbudować najlżejsze czterosuwowe silniki w klasie 11,0 kW (15 KM).
Ponadto zastosowanie wypróbowanego układu Suzuki Lean Burn Control, zapewniło wyjątkowo niskie zużycie paliwa i niski poziom emisji zanieczyszczeń w całym zakresie pracy.
Lean Burn Control System
Czterosuwowe silniki Suzuki słusznie słyną z swojej wydajności paliwowej i technologii, która pozwala dopłynąć dalej za mniej.
Wersje z elektrycznym układem odchylania silnika
Picture of Power Tilt Models Available
Efektywniejsza praca, mniejsza emisja zanieczyszczeń
Suzuki wykorzystuje szereg swoich zaawansowanych rozwiązań technicznych w silnikach 4-suwowych, aby zapewnić niższy poziom emisji zanieczyszczeń oraz niższe zużycie paliwa i spełnić tym samym warunki Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2003/44EC.
Suzuki uzyskało ocenę trzech gwiazdek wystawianą przez kalifornijską agencję ds. czystości powietrza CARB (California Air Resources Board).
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony:
https://boatshop.suzuki.pl/marine/silniki
| MODEL | DF15A |
|---|---|
| Zalecana wysokość pawęży mm | L : 508 |
| Układ rozruchowy | Ręczny |
| Masa silnika kg*1 | L : 45.0 |
| Rodzaj silnika | OHV |
| Układ zasilania | Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora |
| Liczba cylindrów | 2 |
| Pojemność skokowa cm3 | 327 |
| Średnica x skok tłoka mm | 60.4 x 57 |
| Moc maks. kW (KM) | 11.0 (15) |
| Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min | 5,000-6,000 |
| Sterowanie | Rumpel |
| Rozruchowe wzbogacenie mieszanki | |
| Pojemność miski olejowej | 1.0 litra |
| Zbiornik paliwa | 12 l |
| Układ zapłonowy | Tyrystorowy |
| Alternator | 12V 6A |
| Mocowanie silnika | Zawias |
| Sposób trymowania i odchylania | sterowane ręcznie |
| Przełożenie | 2.08:1 |
| Schemat zmiany biegów | F-N-R |
| Wylot spalin | Przez piastę śruby napędowej |
| Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok)*2 Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego |
7”-12” |
Opis
- Marka (Spalinowe)
- Suzuki
- Moc (Spalinowe)
- do 30 kM
Specyficzne kody