SILNIK SUZUKI MARINE DF20AS
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
SILNIK SUZUKI MARINE DF20AS
Bardzo niskie zużycie paliwa – układ Suzuki Lean Burn Control
Wprowadzony po raz pierwszy w silnikach DF90/80/70A innowacyjny układ sterujący spalaniem mieszanek ubogich monitoruje osiągi silnika i warunki pracy, aby na tej podstawie z wyprzedzeniem określić ilość paliwa wymaganą do pracy silnika w danych warunkach. Dzięki temu może dostarczać uboższą mieszankę paliwowo-powietrzną. Układ zapewnia wyjątkowo niskie zużycie paliwa w całym zakresie pracy. Stanowi on wyposażenie 14 modeli od DF9.9B do flagowego DF300A, zapewniając użytkownikom najniższe zużycie paliwa przy każdej prędkości.
Lekki silnik o zwartej budowie
Modele DF20A zawdzięcza tytuł najlżejszych w swojej klasie całkowitemu przeprojektowaniu części i podzespołów, którego celem było stworzenie możliwie najmniejszych i najlżejszych elementów. W wyniku tych prac Inżynierowie Suzuki zbudowali silnik zaburtowy, który nawet po wyposażeniu go w elektrycznie sterowany układ odchylania waży mniej niż jakikolwiek innych silnik 4-suwowy w klasie 14,7 kW (20 KM)
Ręczny rozrusznik Easy Start
Silniki są wyposażone w rozrusznik zaprojektowany tak, aby nie wymagał użycia dużej siły podczas rozruchu. W połączeniu z układem wtrysku paliwa, sprawia on, że rozruch silnika jest wyjątkowo łatwy.
Powłoka antykorozyjna Suzuki
Suzuki zabezpiecza zewnętrzne powierzchnie silnika zaburtowego przed zgubnym wpływem korozji za pomocą specjalnie opracowanej powłoki antykorozyjnej. Powłoka aplikowana jest bezpośrednio na powierzchnię aluminium, co gwarantuje najlepszą możliwą przyczepność do podłoża i zapewnia skuteczną ochronę przed korozją, jednocześnie zabezpieczając zewnętrzne powierzchnie aluminiowe przed działaniem słonej wody.
MODEL | DF20A |
---|---|
Zalecana wysokość pawęży mm | S : 381 |
Układ rozruchowy | Ręczny |
Masa silnika kg*1 | S : 48.0 |
Rodzaj silnika | OHC |
Układ zasilania | Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora |
Liczba cylindrów | 2 |
Pojemność skokowa cm3 | 327 |
Średnica x skok tłoka mm | 60.4 x 57 |
Moc maks. kW (KM) | 14.7 (20) |
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min | 5,300-6,300 |
Sterowanie | Rumpel |
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki | |
Pojemność miski olejowej | 1.0 litra |
Zbiornik paliwa | 12 l |
Układ zapłonowy | Tyrystorowy |
Alternator | 12V 12A |
Mocowanie silnika | Zawias |
Sposób trymowania i odchylania | sterowane ręcznie |
Przełożenie | 2.08:1 |
Schemat zmiany biegów | F-N-R |
Wylot spalin | Przez piastę śruby napędowej |
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok)*2 Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego |
7”-12” |
Opis
- Marka (Spalinowe)
- Suzuki
- Moc (Spalinowe)
- do 30 kM
Specyficzne kody