OLEJ 5W-30 DIESEL A-4L
Do stosowania w silnikach z bezpośrednim wtryskiem turbodoładowanym.
-Zaawansowana kompozycja zapewniająca lepszą stabilność termiczną w wysokich temperaturach
Zaawansowana kompozycja zapewniająca lepszą stabilność termiczną w wysokich temperaturach
Przedłuża żywotność silnika i zmniejsza koszty napraw
Skomponowany aby zapewnić wysokie osiągi wymagane przez Sea-Doo, Yamaha, Polaris Watercraft
Obniża zużycie silnika, korozję i zadymienie.
Olej ten nie jest przeznaczony do użytku w jednostkach, które zalecają stosowanie oleju typu TC-W3.
Opis
Specyficzne kody
Do stosowania w silnikach z bezpośrednim wtryskiem turbodoładowanym.
Stworzony dla dodatkowej ochrony silnika w ekstremalnych warunkach.
Przystosowany do ogólnego i codziennego stosowania.
Przystosowany do ogólnego i codziennego stosowania.
Unikalny olej Quicksilver 4-STROKE do skrzyni korbowej, o specjalnie wysokiej jakości.
Olej do silników EVINRUDE E-TEC z wtryskiem oleju.
Spełnia najbardziej wyśrubowane normy jakościowe ze względu na duże obciążenia dynamiczne i termiczne.
Zawiera podwyższony poziom dodatków w porównaniu ze standardowym olejem stosowanym na lądzie i zapewnia tym samym lepszą ochronę.
Olej BRP używany we wszystkich silnikach marki BRP 4-suw.
Oryginalny syntetyczny olej silnikowy Honda 5W-30 stosowany w 4-suwowych silnikach Honda.
Stworzony dla dodatkowej ochrony silnika w ekstremalnych warunkach.
Syntetyczna mieszanka oleju do 4-suwowych silników zaburtowych.
Unikalny olej Quicksilver 4-Cycle do silników Mercruiser.
Olej SUZUKI MARINE by MOTUL SAE 10W-40 Semi-Synthetic to olej półsyntetyczny do silników zaburtowych 4-suwowych.
Oryginalny olej syntetyczny XP-S do silników dwusuwowych.
Oryginalny olej silnikowy Honda stosowany w 4-suwowych silnikach Honda.
Yamalube 4-S FCW 10W-30 Anti Corrosion
Oryginalny olej firmy BRP XP-S do silników czterosuwowych.
XD50 wysokiej jakości olej syntetyczny do silników zaburtowych, do silników z dozownikiem jak i bezpośrednio do robienia mieszanki
Syntetyczna mieszanka oleju do 4-suwowych silników stacjonarnych.
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.
Akceptuj