SILNIK SUZUKI MARINE DF 50 ATL + 2 KAMIZELKI RATUNKOWE
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Suzuki opracował i wprowadził innowacyjny Suzuki Lean Burn Control System, który otrzymał wielkie uznanie użytkowników i mediów.
System przewiduje zapotrzebowanie paliwa w zależności od warunków pracy dzięki czemu silnik działa na bardziej efektywnej mieszance paliwowej, za pomocą zmiany stosunku powietrza do paliwa.
Zalety tego systemu są wykorzystywane w szerokim zakresie pracy silnika, zapewnia istotną poprawę zużycia paliwa od pracy na niskich obrotach do wysokich w ślizgu.
Silnik bez zestawu instalacyjnego.
Kupując silnik, 2 kamizelki ratunkowe z naszym logo w wybranym rozmiarze gratis!
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony suzuki:
https://boatshop.suzuki.pl/marine/silniki
MODEL |
DF50ATL |
Zalecana wysokość pawęży mm |
L : 508 |
Układ rozruchowy |
Elektryczny |
Masa silnika kg*1 |
L : 104.0 |
Rodzaj silnika |
DOHC |
Układ zasilania |
Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora |
Liczba cylindrów |
3 |
Pojemność skokowa cm3 |
941 |
Średnica x skok tłoka mm |
72.5 x 76 |
Moc maks. kW (KM) |
36.8 (50) |
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min |
5,300-6,300 |
Sterowanie |
Zdalne |
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki |
|
Pojemność miski olejowej |
2.7 litra |
Zbiornik paliwa |
25 l (opcjonalnie) |
Układ zapłonowy |
Elektroniczny |
Alternator |
12V 19A |
Mocowanie silnika |
Zawias |
Sposób trymowania i odchylania |
sterowane elektrycznie |
Przełożenie |
2.27:1 |
Schemat zmiany biegów |
F-N-R |
Wylot spalin |
Przez piastę śruby napędowej |
Standardowa śruba napędowa (skok) |
9”-17” |