SILNIK SUZUKI MARINE DF 80 ATL + 2 KAMIZELKI RATUNKOWE


Kupując silnik, 2 kamizelki ratunkowe z naszym logo w wybranym rozmiarze gratis!

Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze złużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.

Pozostało w magazynie:
DF80ATL

Days

Hours

Min

Sec

Lista życzeń

SILNIK SUZUKI MARINE DF 80 ATL + 2 KAMIZELKI RATUNKOWE 5 1 5 1

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

ocena: 5 / 5
Nie oceniłeś jeszcze tego produktu.


39 500,00 zł
43 500,00 zł
Zniżka 4 000,00 zł
Brutto

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 39 500,00 zł

Najniższa cena produktu 39 500,00 zł z dnia 28.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

DOSTAWA W CIĄGU 5-7 DNI ROBOCZYCH
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

SILNIK SUZUKI MARINE DF 80 ATL + 2 KAMIZELKI RATUNKOWE

Kupując silnik, 2 kamizelki ratunkowe z naszym logo w wybranym rozmiarze gratis!

CENA SILNIKA BEZ ZESTAWU INSTALACYJNEGO.

Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.

Suzuki opracował i wprowadził innowacyjny Suzuki Lean Burn Control System, który otrzymał wielkie uznanie użytkowników i mediów.

System przewiduje zapotrzebowanie paliwa w zależności od warunków pracy dzięki czemu silnik działa na bardziej efektywnej mieszance paliwowej, za pomocą zmiany stosunku powietrza do paliwa.

Zalety tego systemu są wykorzystywane w szerokim zakresie pracy silnika, zapewnia istotną poprawę zużycia paliwa od pracy na niskich obrotach do wysokich w ślizgu.

Zapraszamy również na stronę www.suzuki.boatshop.pl

Kadłub silnika jest przesunięty ku przodowi, przemieszczając jednocześnie środek ciężkości w tym samym kierunku.

ZALETY

-Mniejsze wibracje

-Bardziej zwarta konstrukcja

-Lepsza sterowność

-Diagram of Offset Driveshaft

-2-stopniowa redukcja przełożenia

Układ wykorzystujący odsunięty wał napędowy, korzysta z reduktora pierwszego stopnia, który znajduje się między wałem korbowym, a wałem napędowym oraz reduktora drugiego stopnia pracującego wewnątrz przekładni. Dzięki temu uzyskano większe przełożenie, umożliwiające zastosowanie większych śrub napędowych.

ZALETY

Wysoka wydajność, dzięki dużej średnicy śruby napędowej

Łatwiejsza nawigacja i utrzymanie obrotów śruby nawet przy większym obciążeniu

Potężna moc zdolna wprawić w ruch śrubę o większej średnicy.

Diagram of 2-Stage Gear Reduction

Lean Burn

Układ spalania mieszanek ubogich Suzuki Lean Burn Control określa ilość paliwa wymaganą do pracy silnika w danych warunkach i dostarcza optymalną mieszankę paliwowo-powietrzną.

ZALETY

Wyraźne ograniczenie zużycia paliwa przy każdej prędkości, a zwłaszcza prędkości rejsowej

Oszczędność paliwa, a co za tym idzie obniżenie kosztów eksploatacji

Suzuki Easy Start System

Rozruch silnika z układem Suzuki Easy Start jest szybszy i łatwiejszy. W przypadku typowych silników zaburtowych, sternik musi trzymać kluczyk, dopóki silnik nie podejmie pracy. Dzięki układowi Easy Start wystarczy obrócić kluczyk i zwolnić, a rozrusznik będzie pracował aż do uruchomienia silnika. Aby przyspieszyć gotowość jednostki do pracy, układ zapewnia płynniejszy i lepszy rozruch.

Łańcuch rozrządu z automatycznym napinaczem

Łańcuch rozrządu pracuje w kąpieli olejowej, co oznacza, że nie wymaga on smarowania i jest wyposażony w automatyczny bezobsługowy napinacz hydrauliczny.

ZALETY

-Większa niezawodność w porównaniu do konstrukcji wykorzystujących pasek rozrządu

-Bezobsługowość

-Picture of SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN

-Układ wykrywania wody w paliwie

Układ pomaga chronić silnik przed wodą, dzięki możliwości wykrycia jej obecności w filtrze paliwa. Sternik jest natychmiast informowany o takim zdarzeniu, za pomocą sygnału dźwiękowego i wizualnego.

ZALETY

Zapobiega pogorszeniu efektywności procesu spalania, spadkowi mocy i powstawaniu korozji.

Układ zapobiegający wychyleniu silnika zaburtowego poza ustalony kąt

Układ zapobiega wychyleniu silnika zaburtowego poza ustalony kąt.

ZALETY

Zapobiega uszkodzeniom kadłuba łodzi lub pokrywy silnika, powstałym w skutek nadmiernego wychylenia silnika

Powłoka antykorozyjna Suzuki

Suzuki zabezpiecza zewnętrzne powierzchnie silnika zaburtowego przed zgubnym wpływem korozji za pomocą specjalnie opracowanej powłoki antykorozyjnej. Powłoka aplikowana jest bezpośrednio na powierzchnię aluminium, co gwarantuje najlepszą możliwą przyczepność do podłoża i zapewnia skuteczną ochronę przed korozją, jednocześnie zabezpieczając zewnętrzne powierzchnie aluminiowe przed działaniem słonej wody.

Diagram of Suzuki's Anti Corrosion System

Układ Troll Mode

Układ umożliwia łodzi poruszanie się ze stałą prędkością.

ZALETY

Łódź może poruszać się ze stałą prędkością bez konieczności obsługi przepustnicy

Picture of SUZUKI TROLL MODE SYSTEM (OPTIONAL EQUIPMENT)

Zoptymalizowana kontrukcja przekładni i wysoko wydajna śruba

Obudowa dolnej przekładni we wszystkich naszych silnikach zaburtowych została zoptymalizowana pod kątem hydrodynamiki. Jej smukły kształt pozwala na zminimalizowanie oporu, który powstaje podczas przecinania fal przez jednostkę, aż o 36% w porównaniu z tradycyjną konstrukcją, co sprzyja lepszemu przyspieszeniu i pozwala rozwijać większe prędkości. Dzięki potężnemu momentowi obrotowemu generowanemu dzięki dwustopniowej redukcji przełożenia, silnik może współpracować ze śrubami o dużej średnicy. Suzuki opracowało także nową, wysoko wydajną śrubę, która jest w stanie wykorzystać uzyskany moment obrotowy w celu zapewnienia lepszego przyspieszenia i większej prędkości.

Picture of STREAMLINED GEAR CASE AND HIGHLY EFFICIENT PROPELLER

Króciec przepłukiwania silnika

Aby chronić silniki od uszkodzeń wynikających z osadzania się piasku, soli i zanieczyszczeń w układzie chłodzenia, w miejscu, do którego jest łatwy dostęp, zamontowano króciec, dzięki któremu przepłukiwanie układu chłodzenia jest łatwe i wygodne.

MODEL DF80A
Zalecana wysokość pawęży mm L : 508 
Układ rozruchowy Elektryczny
Masa silnika kg*1 L : 155.0 X : 158.0
Rodzaj silnika DOHC, 16 zaworów
Układ zasilania Wielopunktowy sekwencyjny układ wtrysk paliwa
Liczba cylindrów 4
Pojemność skokowa cm3 1,502
Średnica x skok tłoka mm 75 x 85
Moc maks. kW (KM) 58.8 (80)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min 5,000-6,000
Sterowanie Zdalne
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki
Pojemność miski olejowej 4.0 litra
Zbiornik paliwa -
Układ zapłonowy Elektroniczny
Alternator 12V 27A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania sterowane elektrycznie
Przełożenie 2.59:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Standardowa śruba napędowa (skok) 13”-25”
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok)*2
Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego

DF80ATL
1 Przedmiot

Opis

Marka (Spalinowe)
Suzuki
Moc (Spalinowe)
do 90 kM

Specyficzne kody

Przejrzeć

Podobne produkty

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.

Akceptuj