
SILNIK ELEKTRYCZNY MERCURY E35 LRC AVATOR
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Mocowanie pawężowe stanowi ostateczność w wytrzymałości, sztywności i trwałości.
Konstrukcja ze stopu aluminiowego i kołki zawiasów ze stali nierdzewnej czynią go jednym z najmocniejszych i trwałych dostępnych silników trolingowych.
Umieść kontrolę w zasięgu ręki, dzięki ergonomicznej rozkładanej rączce R3 i trwałemu aluminiowemu mocowaniu z wielopozycyjną regulacją kąta.
Pawężowe mocowanie R3 charakteryzuje się konstrukcją ze stopu aluminiowego z wykończeniem wytrzymałą powłoka proszkową.
Waga [kg]: 6,1
Uciąg [lbs]: 30
Napięcie [V]: 12
Max pobór: 36 A
Moc: 0,43 KW
Ilość biegów przód / wsteczny: 5/2
Długość kolumny [cm]: 76
Materiał kolumny: aluminium
Sterowanie: rumpel
Sposób sterowania: obracana rączka
Typ śruby (ilość łopatek): 2-łopatowa Power Prop
Max ciężar łodzi [kg]: 1000
Gwarancja: 2 lata
Specyficzne kody
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Od porannego rejsu po wieczorny rejs i każdą piaszczystą plażę pomiędzy nimi, elektryczne silniki zaburtowe Mercury Avator™ 20e zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić Ci idealny dzień.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Akcesorium umożliwiające rozszerzenie komunikacji ESSA.
Przewodowa manetka zdalnego sterowania.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Ładowarka do silnika Epropulsion Spirit 1.0 Plus.
Elektryczny silnik zaburtowy ePropulsion z serii X to elektryczny układ napędowy o zerowej emisji.
Elektryczny silnik zaburtowy ePropulsion z serii X to elektryczny układ napędowy o zerowej emisji.
Lekki i przenośny: bezemisyjny, lekki i łatwy w obsłudze, ważący zaledwie 11,6 kg (25,5 funta).
Ładowarka do silnika EPropulsion serii G.
Manetka do silnika elektrycznego Epropulsion.
Litowo-Żelazowo-Fosforanowe Akumulatory (LiFePO4) 48V.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
ePropulsion Pod Drive 12 eSSA z mocą 12 kW, nadający się do ciężkich żaglówek o wadze do 6 000 kg.
Bateria typu Li-lon do silników Mercury Avator 20E, 35E.
Bezobsługowy silnik elektryczny bezpośredniego napędu dla żaglówek i małych jednostek pływających o mocy 3kW.
Trwałe i mocne silniki.
Litowo-Żelazowo-Fosforanowe Akumulatory (LiFePO4) 48V.
Nowość 2024 roku, bateria XP marki Torqeedo dedykowana do zaburtowych silników elektrycznych z serii Travel oraz Travel XP.