
BATERIA E2.3kWh DO SILNIKA ELEKTRYCZNEGO MERCURY AVATOR
Bateria typu Li-lon do silników Mercury Avator 20E, 35E.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Od porannego rejsu po wieczorny rejs i każdą piaszczystą plażę pomiędzy nimi, elektryczne silniki zaburtowe Mercury Avator™ 20e zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić Ci idealny dzień.
Ich akumulatory modułowe zapewniają elastyczność optymalizacji układu napędowego tam, gdzie zaprowadzi Cię wyobraźnia.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Każdy silnik zaburtowy jest wykonany z wielu komponentów, które nadają się do recyklingu lub ponownego użycia. D
zięki temu możesz dobrze się bawić dzisiaj, wiedząc, że wywierasz pozytywny wpływ na jutro.
Liczy się nie tylko to, co znajduje się pod maską.
Dzięki plakietce Mercury możesz mieć pewność, że silnik zaburtowy Avator został zbudowany według tych samych wysokich standardów i wspierany jest przez tę samą sieć autoryzowanych dealerów, dzięki którym Mercury jest liderem w branży.
Typ silnika: elektryczny silnik zaburtowy Mercury E20LH
Moc: 2200 W, co odpowiada 5 KM
Długość kolumny: 20 cali, długa
Sterowanie: Rumpel
Rozruch: elektryczny
Waga silnika: 47 lbs (22 kg)
Waga baterii: 54 lbs (25 kg)
Bateria: 2300wh (sprzedawana osobno)
Ładowarka: 230 W (sprzedawana osobno)
TRIM&TILT: ręczny
Wersja na rumpel.
*Silnik nie zawiera osprzętu
Opis
Specyficzne kody
Bateria typu Li-lon do silników Mercury Avator 20E, 35E.
Bateria typu Li-lon do silników Mercury Avator 20E, 35E.
Ładowarka do silnika Epropulsion Spirit 1.0 Plus.
Dodatkowe akcesorium do połączenia komunikacyjnego ESSA.
Przedłuża kabel komunikacyjny o dodatkowe 5 metrów, umożliwiając zdalne działanie na większą odległość.
Łączy silnik i kontroler lub silnik i akumulator E-Series dla dokładniejszej transmisji danych.
Seria Navy jest podstawą elektrycznych silników zaburtowych ePropulsion.
Manetka do silnika elektrycznego Epropulsion.
Ładowarka do silnika Epropulsion Spirit 1.0 Plus.
Stworzony z myślą o bezpiecznym przechowywaniu silnika zaburtowego Navy 6.0 Evo.
Większa łódź? Bardziej wymagające warunki? Spójrz na nowy silnik zaburtowy Torqeedo Travel XP stanowi serce zespołu napędowego i dzięki o 25% większemu ciągowi niż Travel ma siłę, aby wykonać swoje zadanie!
Elektryczny silnik zaburtowy ePropulsion z serii X to elektryczny układ napędowy o zerowej emisji.
Trwałe i mocne silniki.
Od porannego rejsu po wieczorny rejs i każdą piaszczystą plażę pomiędzy nimi, elektryczne silniki zaburtowe Mercury Avator™ 20e zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić Ci idealny dzień.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Od porannego rejsu po wieczorny rejs i każdą piaszczystą plażę pomiędzy nimi, elektryczne silniki zaburtowe Mercury Avator™ 20e zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić Ci idealny dzień.
Litowo-Żelazowo-Fosforanowe Akumulatory (LiFePO4) 48V.
Bezobsługowy silnik elektryczny bezpośredniego napędu dla żaglówek i małych jednostek pływających o mocy 3kW.
Spirit 1.0 Evo to przenośny elektryczny silnik zaburtowy o mocy 3 KM przeznaczony do pontonów, łodzi wędkarskich i żaglówek.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Litowo-Żelazowo-Fosforanowe Akumulatory (LiFePO4) 48V.