
BATERIA E2.3kWh DO SILNIKA ELEKTRYCZNEGO MERCURY AVATOR
Bateria typu Li-lon do silników Mercury Avator 20E, 35E.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Od porannego rejsu po wieczorny rejs i każdą piaszczystą plażę pomiędzy nimi, elektryczne silniki zaburtowe Mercury Avator™ 20e zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić Ci idealny dzień.
Ich akumulatory modułowe zapewniają elastyczność optymalizacji układu napędowego tam, gdzie zaprowadzi Cię wyobraźnia.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Każdy silnik zaburtowy jest wykonany z wielu komponentów, które nadają się do recyklingu lub ponownego użycia. D
zięki temu możesz dobrze się bawić dzisiaj, wiedząc, że wywierasz pozytywny wpływ na jutro.
Liczy się nie tylko to, co znajduje się pod maską.
Dzięki plakietce Mercury możesz mieć pewność, że silnik zaburtowy Avator został zbudowany według tych samych wysokich standardów i wspierany jest przez tę samą sieć autoryzowanych dealerów, dzięki którym Mercury jest liderem w branży.
Typ silnika: elektryczny silnik zaburtowy Mercury 20ESH
Moc: 2200 W, co odpowiada 5 KM
Długość kolumny: 15 cali, krótka
Sterowanie: Rumpel
Rozruch: elektryczny
Waga silnika: 47 lbs (22 kg)
Waga baterii: 54 lbs (25 kg)
Bateria: 2300wh (sprzedawana osobno)
Ładowarka: 230 W (sprzedawana osobno)
TRIM&TILT: ręczny
Wersja na rumpel.
*Silnik nie zawiera osprzętu
Opis
Specyficzne kody
Bateria typu Li-lon do silników Mercury Avator 20E, 35E.
Ładowarka do silnika Epropulsion eLite.
Akcesorium umożliwiające rozszerzenie komunikacji ESSA.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Zintegrowany akumulator jest lekki, waży zaledwie 19 funtów (8,7 kg) i wytrzymały na trudne warunki pracy.
Kompatybilność z modelami: E40/E80/E175
Akcesorium umożliwiające rozszerzenie komunikacji ESSA.
Spirit 1.0 Evo to przenośny elektryczny silnik zaburtowy o mocy 3 KM przeznaczony do pontonów, łodzi wędkarskich i żaglówek.
ePropulsion Pod Drive 12 eSSA z mocą 12 kW, nadający się do ciężkich żaglówek o wadze do 6 000 kg.
Ładowarka do silnika EPropulsion serii E.
Łączy akumulator Spirit Battery Plus z Pod Drive 1.0 Evo.
Łączy silnik i kontroler lub silnik i akumulator E-Series dla dokładniejszej transmisji danych.
Rumpel do modeli Spirit Evo i Navy Evo.
Akcesorium umożliwiające rozszerzenie komunikacji ESSA.
Lekki i przenośny: bezemisyjny, lekki i łatwy w obsłudze, ważący zaledwie 11,6 kg (25,5 funta).
Dodatkowe akcesorium do połączenia komunikacyjnego ESSA.
Ładowarka do silnika EPropulsion serii G.
Elektryczny silnik zaburtowy ePropulsion z serii X to elektryczny układ napędowy o zerowej emisji.
Kabel komunikacyjny z jednym wtykiem męskim i dwoma wtykami żeńskimi, umożliwiający połączenie zarówno kontrolera, jak i akumulatorów E-Series do silnika ePropulsion.
Przewodowa manetka zdalnego sterowania.
Stworzony z myślą o bezpiecznym przechowywaniu silnika zaburtowego Navy 6.0 Evo.