
BATERIA E2.3kWh DO SILNIKA ELEKTRYCZNEGO MERCURY AVATOR
Bateria typu Li-lon do silników Mercury Avator 20E, 35E.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Od porannego rejsu po wieczorny rejs i każdą piaszczystą plażę pomiędzy nimi, elektryczne silniki zaburtowe Mercury Avator™ 20e zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić Ci idealny dzień.
Ich akumulatory modułowe zapewniają elastyczność optymalizacji układu napędowego tam, gdzie zaprowadzi Cię wyobraźnia.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Każdy silnik zaburtowy jest wykonany z wielu komponentów, które nadają się do recyklingu lub ponownego użycia. D
zięki temu możesz dobrze się bawić dzisiaj, wiedząc, że wywierasz pozytywny wpływ na jutro.
Liczy się nie tylko to, co znajduje się pod maską.
Dzięki plakietce Mercury możesz mieć pewność, że silnik zaburtowy Avator został zbudowany według tych samych wysokich standardów i wspierany jest przez tę samą sieć autoryzowanych dealerów, dzięki którym Mercury jest liderem w branży.
Typ silnika: elektryczny silnik zaburtowy Mercury 20ESH
Moc: 2200 W, co odpowiada 5 KM
Długość kolumny: 15 cali, krótka
Sterowanie: Rumpel
Rozruch: elektryczny
Waga silnika: 47 lbs (22 kg)
Waga baterii: 54 lbs (25 kg)
Bateria: 2300wh (sprzedawana osobno)
Ładowarka: 230 W (sprzedawana osobno)
TRIM&TILT: ręczny
Wersja na rumpel.
*Silnik nie zawiera osprzętu
Opis
Specyficzne kody
Bateria typu Li-lon do silników Mercury Avator 20E, 35E.
ePropulsion Pod Drive 12 eSSA z mocą 12 kW, nadający się do ciężkich żaglówek o wadze do 6 000 kg.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Elektryczny silnik zaburtowy ePropulsion z serii X to elektryczny układ napędowy o zerowej emisji.
Łączy silnik i kontroler lub silnik i akumulator E-Series dla dokładniejszej transmisji danych.
Manetka do silnika elektrycznego Epropulsion.
Ładowarka do silnika Epropulsion eLite.
Litowo-Żelazowo-Fosforanowe Akumulatory (LiFePO4) 48V.
Od porannego rejsu po wieczorny rejs i każdą piaszczystą plażę pomiędzy nimi, elektryczne silniki zaburtowe Mercury Avator™ 20e zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić Ci idealny dzień.
Zintegrowany akumulator jest lekki, waży zaledwie 19 funtów (8,7 kg) i wytrzymały na trudne warunki pracy.
Dodatkowe akcesorium do połączenia komunikacyjnego ESSA.
Bezobsługowy silnik elektryczny bezpośredniego napędu dla żaglówek i małych jednostek pływających o mocy 1kW.
Ładowarka do silnika Epropulsion Spirit 1.0 Plus.
Akcesorium umożliwiające rozszerzenie komunikacji ESSA.
Nowość 2024 roku, bateria XP marki Torqeedo dedykowana do zaburtowych silników elektrycznych z serii Travel oraz Travel XP.
Bezobsługowy silnik elektryczny bezpośredniego napędu dla żaglówek i małych jednostek pływających o mocy 3kW.
Trwałe i mocne silniki.
Łączy akumulator Spirit Battery Plus z silnikiem Spirit 1.0 Plus/Evo.
Ładowarka do silnika EPropulsion serii G.
Ładowarka do silnika EPropulsion serii G.
Ładowarka do silnika Epropulsion eLite.