
SILNIK ELEKTRYCZNY MERCURY E20 XLRC AVATOR
Od porannego rejsu po wieczorny rejs i każdą piaszczystą plażę pomiędzy nimi, elektryczne silniki zaburtowe Mercury Avator™ 20e zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić Ci idealny dzień.
Litowo-Żelazowo-Fosforanowe Akumulatory (LiFePO4) 48V.
Maksymalne bezpieczeństwo
Wykonany z LFP, wbudowany inteligentny system zarządzania baterią (BMS) zapewnia maksymalne bezpieczeństwo użytkowników.
Wysoka gęstość energii
3 razy większa gęstość energii i 70% mniejsza waga niż akumulatory kwasowo-ołowiowe.*
Długi cykl życia
3000 cykli przy 80% DOD, akumulatory lifepo4 serii E zasilają silniki znacznie dłużej niż akumulatory kwasowo-ołowiowe.*
Łatwe do zainstalowania
Złącza E160/E163 można zamontować za pomocą jednej ręki. Nie jest wymagane żadne dodatkowe narzędzie.
W pełni kompatybilny z silnikami ePropulsion
Dane zsynchronizowane z silnikami ePropulsion w celu zastosowania inteligentnej strategii działania.
E60 | |
Pojemność | 3072 Wh / 60 Ah |
Napięcie znamionowe | 51.2 V |
Żywotność baterii | 3,000 cykli przy 80% DOD |
Waga | 33 kg |
Wymiary | 512 x 290 x 300 mm (20.2 x 11.4 x 11.8 cala) |
Napięcie odłączenia | 41.6 V |
Końcowe napięcie ładowania | 57.6 V |
Maksymalny ciągły prąd rozładowania | 70 A |
Połączenie szeregowe | Niedozwolone |
Połączenie równoległe | Do 16 |
Konfiguracja ogniwa | 16S4P |
Ładowarka | Ładowarka akumulatorów serii E |
Czas ładowania (220V) | Jedna ładowarka: 2.7 godz. Dwie ładowarki rónolegle: 1.3 godz. |
Czas ładowania (110V) | Jedna ładowarka: 4 godz. Dwie ładowarki rónolegle: 2 godz. |
Temperatura ładowania | 0 do 55℃ (32 do 131˚F) |
Temperatura rozładowania | -10 do 60℃ (14 do 140˚F) |
Komunikacja | Magistrala CAN do połączenia równoległego RS485 dla silników ePropulsion |
Klasyfikacja wysyłkowa | UN3480, Klasa 9, Certyfikat UN38.3 |
Dopuszczenia | CE, UKCA, FCC |
Gwarancja (Do użytku niekomercyjnego) | 2 lata |
Opis
Specyficzne kody
Od porannego rejsu po wieczorny rejs i każdą piaszczystą plażę pomiędzy nimi, elektryczne silniki zaburtowe Mercury Avator™ 20e zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić Ci idealny dzień.
Spirit 1.0 Evo to przenośny elektryczny silnik zaburtowy o mocy 3 KM przeznaczony do pontonów, łodzi wędkarskich i żaglówek.
Bezobsługowy silnik elektryczny bezpośredniego napędu dla żaglówek i małych jednostek pływających o mocy 3kW.
Łączy akumulator Spirit Battery Plus z Pod Drive 1.0 Evo.
Seria Navy jest podstawą elektrycznych silników zaburtowych ePropulsion.
Dodatkowe akcesorium do połączenia komunikacyjnego ESSA.
Elektryczny silnik zaburtowy ePropulsion z serii X to elektryczny układ napędowy o zerowej emisji.
Spirit 1.0 Evo to przenośny elektryczny silnik zaburtowy o mocy 3 KM przeznaczony do pontonów, łodzi wędkarskich i żaglówek.
Ładowarka do silnika EPropulsion serii E.
Ładowarka do silnika Epropulsion Spirit 1.0 Plus.
Od porannego rejsu po wieczorny rejs i każdą piaszczystą plażę pomiędzy nimi, elektryczne silniki zaburtowe Mercury Avator™ 20e zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić Ci idealny dzień.
Większa łódź? Bardziej wymagające warunki? Spójrz na nowy silnik zaburtowy Torqeedo Travel XP stanowi serce zespołu napędowego i dzięki o 25% większemu ciągowi niż Travel ma siłę, aby wykonać swoje zadanie!
Zintegrowany akumulator jest lekki, waży zaledwie 19 funtów (8,7 kg) i wytrzymały na trudne warunki pracy.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
ePropulsion Spirit 1.0 Plus jest ulepszoną wersją znanego i cenionego silnika Spirit 1.0!
Świetnie nadaje się do pontonów i łodzi.
Ładowarka do silnika EPropulsion serii G.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
ePropulsion Spirit 1.0 Plus jest ulepszoną wersją znanego i cenionego silnika Spirit 1.0!
Świetnie nadaje się do pontonów i łodzi.
Trwałe i mocne silniki.