SILNIK ELEKTRYCZNY EPROPULSION SPIRIT 1.0 PLUS S
ePropulsion Spirit 1.0 Plus jest ulepszoną wersją znanego i cenionego silnika Spirit 1.0!
Świetnie nadaje się do pontonów i łodzi.
Litowo-Żelazowo-Fosforanowe Akumulatory (LiFePO4) 48V.
Maksymalne bezpieczeństwo
Wykonany z LFP, wbudowany inteligentny system zarządzania baterią (BMS) zapewnia maksymalne bezpieczeństwo użytkowników.
Wysoka gęstość energii
3 razy większa gęstość energii i 70% mniejsza waga niż akumulatory kwasowo-ołowiowe.*
Długi cykl życia
3000 cykli przy 80% DOD, akumulatory lifepo4 serii E zasilają silniki znacznie dłużej niż akumulatory kwasowo-ołowiowe.*
Łatwe do zainstalowania
Złącza E160/E163 można zamontować za pomocą jednej ręki. Nie jest wymagane żadne dodatkowe narzędzie.
W pełni kompatybilny z silnikami ePropulsion
Dane zsynchronizowane z silnikami ePropulsion w celu zastosowania inteligentnej strategii działania.
| E163 | |
| Pojemność | 8345 Wh / 163 Ah |
| Napięcie znamionowe | 51.2 V |
| Żywotność baterii | 3,000 cykli przy 80% DOD |
| Waga | 76 kg |
| Wymiary | 470 x 295 x 495 mm (18.5 x 11.6 x 19.5 cala) |
| Napięcie odłączenia | 41.6 V |
| Końcowe napięcie ładowania | 57.6 V |
| Maksymalny ciągły prąd rozładowania | 150 A |
| Połączenie szeregowe | Niedozwolone |
| Połączenie równoległe | Do 16 |
| Konfiguracja ogniwa | 16S1P |
| Ładowarka | Ładowarka akumulatorów serii E |
| Czas ładowania (220V) | Jedna ładowarka: 7.2 godz. Dwie ładowarki rónolegle: 3.6 godz. |
| Czas ładowania (110V) | Jedna ładowarka: 11 godz. Dwie ładowarki rónolegle: 5.4 godz. |
| Temperatura ładowania | 0 do 55℃ (32 do 131˚F) |
| Temperatura rozładowania | -10 do 60℃ (14 do 140˚F) |
| Komunikacja | Magistrala CAN do połączenia równoległego RS485 dla silników ePropulsion |
| Klasyfikacja wysyłkowa | UN3480, Klasa 9, Certyfikat UN38.3 |
| Dopuszczenia | CE, UKCA, FCC |
| Gwarancja (Do użytku niekomercyjnego) | 2 lata |
Opis
Specyficzne kody
ePropulsion Spirit 1.0 Plus jest ulepszoną wersją znanego i cenionego silnika Spirit 1.0!
Świetnie nadaje się do pontonów i łodzi.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Kabel komunikacyjny z jednym wtykiem męskim i dwoma wtykami żeńskimi, umożliwiający połączenie zarówno kontrolera, jak i akumulatorów E-Series do silnika ePropulsion.
Służy do połączeń równoległych akumulatorów serii E.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Przedłuża kabel komunikacyjny o dodatkowe 5 metrów, umożliwiając zdalne działanie na większą odległość.
Zintegrowany akumulator jest lekki, waży zaledwie 19 funtów (8,7 kg) i wytrzymały na trudne warunki pracy.
Ładowarka do silnika EPropulsion serii E.
Elektryczny silnik zaburtowy ePropulsion z serii X to elektryczny układ napędowy o zerowej emisji.
Manetka do silnika elektrycznego Epropulsion.
Kompatybilność z modelami: E40/E80/E175
Litowo-Żelazowo-Fosforanowe Akumulatory (LiFePO4) 48V.
Trwałe i mocne silniki.
ePropulsion Pod Drive 12 eSSA z mocą 12 kW, nadający się do ciężkich żaglówek o wadze do 6 000 kg.
Bateria typu Li-lon do silników Mercury Avator 20E, 35E.
Trwałe i mocne silniki.
Rumpel do modeli Spirit Evo i Navy Evo.
Ładowarka do silnika Epropulsion eLite.