
ŁADOWARKA DO EPROPULSION SERII G
Ładowarka do silnika EPropulsion serii G.
Elektryczny silnik zaburtowy ePropulsion z serii X to elektryczny układ napędowy o zerowej emisji.
Elektryczny silnik zaburtowy ePropulsion z serii X to elektryczny układ napędowy o zerowej emisji, charakteryzujący się sprawnością napędu na poziomie 88,2%.
Seria X charakteryzuje się kompaktową i w pełni zintegrowaną konstrukcją, elektrycznym układem kierowniczym, zaawansowanymi funkcjami wspomagania prowadzenia i usługą online. Modułowa architektura nie tylko upraszcza instalację, ale także pozwala na bezproblemową integrację z odnawialnymi źródłami energii.
Wspomaganie trymowania/przechylania
Wygodne i intuicyjne sterowanie
Usprawnia instalację. Minimalizuje skomplikowane okablowanie.
Cyfrowy elektryczny układ kierowniczy
Elektryczny układ kierowniczy serii X eliminuje potrzebę stosowania hydrauliki, dzięki czemu jest łatwiejszy w montażu i konserwacji. Służy również jako brama do naszych zaawansowanych systemów wspomagania jazdy, z ulepszonymi funkcjami bezpieczeństwa i kontroli, które rewolucjonizują wrażenia z pływania łodzią.
X20 | |||
Wyjście (kW) | 5 | 10 | 20 |
Prędkość (kph / mph) | 11/6.8 | 14/8.7 | 26/16.2 |
Czas (hh:mm) | 4:00 | 2:00 | 1:00 |
Zasięg (km/ mile) | 44/27.3 | 28/17.4 | 26/16.2 |
Stopa L | Stopa XL | |
Waga silnika (bez sterowania) | 79 kg (174.2 funtów) | 81 kg (178.6 funtów) |
Długość śruby | 508 mm (20″) | 635 mm (25″) |
Wymiary (Dł. x Szer x Wys.) | 674 x 360 x 1229 mm (26.5 x 14.2 x 48.4”) |
674 x 360 x 1356 mm (26.5 x 14.2 x 53.4”) |
Moc wejściowa | 20kW | |
Napięcie nominalne | 96 VDC | |
System chłodzenia | Chłodzenie naturalne | |
Obroty znamionowe | 1200 to 1800 | |
Trymowanie i pochylanie | Elektryczne | |
Kąt trymowania / pochylania | -4° to 61° | |
Sterowanie | Zintegrowany elektryczny układ sterowania | |
Sterowanie Angle | ±45° | |
Propeller (Śruba) | 15” x 10 3/4” propeller (dostępny w rotacji Lewej i Prawej) 13 3/8” x 16 3/4″ propeller (dostępny w rotacji Lewej i Prawej) |
Opis
Specyficzne kody