SILNIK SUZUKI MARINE DF 9.9 BS
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością.
Usprawnienia wprowadzone w konstrukcji rumpla zdołały wyeliminować drgania, odpowiedzialne za zmęczenie i napięcie dłoni sternika podczas kierowania łodzią
Oprócz odświeżonego wizerunku nowe modele silników DF5A zaprojektowane i stworzone przez Suzuki odznaczają się także niewielką wagą, wynoszącą jedynie 24 kg (w wersji S z krótką kolumną).
Niższa masa to większa mobilność i łatwość użytkowania.
Przesunięcie wału korbowego względem osi cylindra zmniejsza nacisk tłoka na jego ścianki podczas pracy silnika.
W wyniku tego udało się uzyskać płynniejszy ruch tłoka, który zwiększa sprawność silnika
GRATIS licznik motogodzin.
|
MODEL |
DF5A |
|---|---|
|
Zalecana wysokość pawęży mm |
L : 508 |
|
Układ rozruchowy |
Ręczny |
|
Masa silnika kg *1 |
L : 24.5 |
|
Rodzaj silnika |
OHV |
|
Układ zasilania |
Gaźnik |
|
Liczba cylindrów |
1 |
|
Pojemność skokowa cm3 |
138 |
|
Średnica x skok tłoka mm |
60.4 X 48 |
|
Moc maks. kW (KM) |
3.7 (5) |
|
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min |
4,500-5,500 |
|
Sterowanie |
Rumpel |
|
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki |
Ręczny |
|
Pojemność miski olejowej |
0.7 |
|
Zbiornik paliwa |
Zintegrowany 1l |
|
Układ zapłonowy |
Tyrystorowy CDI |
|
Alternator |
12V 5A (opcja) |
|
Mocowanie silnika |
Tuleje |
|
Sposób trymowania i odchylania |
sterowane ręcznie |
|
Przełożenie |
1.92:1 |
|
Schemat zmiany biegów |
F-N-R |
|
Wylot spalin |
Otwór nad śrubą napędową |
|
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) *2 Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego |
6"-7" |
Opis
Specyficzne kody
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze złużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Inżynierowie Suzuki wyposażyli swoje nowe rzędowe trzycylindrowe silniki DF30A w najlepsze technologie, zapewniające jednostkom bezkonkurencyjne pierwsze miejsce w swojej klasie.
CENA SILNIKA BEZ ZESTAWU INSTALACYJNEGO.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.