SILNIK SUZUKI MARINE DF 4 AL+ LICZNIK MOTOGODZIN
Seria popularnych silników zaburtowych do łodzi wędkarskich, rekreacyjnych i pontonów.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Oszczędność paliwa
DF9.9B to czterosuwowe silniki zaburtowe w swoich klasach mocy wyposażone w układ wtrysku paliwa nie potrzebujący akumulatora. Dzięki skonstruowaniu mniejszych i lżejszych elementów nowego układu wtrysku paliwa (w porównaniu ze stosowanymi we wcześniejszych układach) Ponadto zastosowanie wypróbowanego układu Suzuki Lean Burn Control, zapewniło wyjątkowo niskie zużycie paliwa i niski poziom emisji zanieczyszczeń w całym zakresie pracy.
Lean Burn Control System
Czterosuwowe silniki Suzuki słusznie słyną z swojej wydajności paliwowej i technologii, która pozwala dopłynąć dalej za mniej.
Efektywniejsza praca, mniejsza emisja zanieczyszczeń
Suzuki wykorzystuje szereg swoich zaawansowanych rozwiązań technicznych w silnikach 4-suwowych, aby zapewnić niższy poziom emisji zanieczyszczeń oraz niższe zużycie paliwa i spełnić tym samym warunki Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2003/44EC. Suzuki uzyskało ocenę trzech gwiazdek wystawianą przez kalifornijską agencję ds. czystości powietrza CARB (California Air Resources Board).
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony:
https://boatshop.suzuki.pl/marine/silniki
MODEL | DF9.9B |
---|---|
Zalecana wysokość pawęży mm | L: 508 |
Układ rozruchowy | Ręczny |
Masa silnika kg *1 | L : 48 |
Rodzaj silnika | OHC |
Układ zasilania | Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora |
Liczba cylindrów | 2 |
Pojemność skokowa cm3 | 327 |
Średnica x skok tłoka mm | 60.4 x 57 |
Moc maks. kW (KM) | 7.3 (9.9) |
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min | 4,700-5,700 |
Sterowanie | Zdalne (Mechaniczne) |
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki | - |
Pojemność miski olejowej | 1.0 litr |
Zbiornik paliwa | 12 l |
Układ zapłonowy | Tyrystorowy |
Alternator | 12V 12A |
Mocowanie silnika | Zawias |
Sposób trymowania i odchylania | sterowane ręcznie |
Przełożenie | 2.08:1 |
Schemat zmiany biegów | F-N-R |
Wylot spalin | Przez piastę śruby napędowej |
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) *2 Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego |
7”-12” |
Opis
Specyficzne kody