SILNIK SUZUKI MARINE DF40ATL
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Suzuki opracował i wprowadził innowacyjny Suzuki Lean Burn Control System, który otrzymał wielkie uznanie użytkowników i mediów.
System przewiduje zapotrzebowanie paliwa w zależności od warunków pracy dzięki czemu silnik działa na bardziej efektywnej mieszance paliwowej, za pomocą zmiany stosunku powietrza do paliwa.
Zalety tego systemu są wykorzystywane w szerokim zakresie pracy silnika, zapewnia istotną poprawę zużycia paliwa od pracy na niskich obrotach do wysokich w ślizgu.
Cena nie zawiera zestawu instalacyjnego.
SILNIKÓW NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM!
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony suzuki:
https://boatshop.suzuki.pl/marine/silniki
MODEL | DF50ATL |
---|---|
Zalecana wysokość pawęży mm | L : 508 |
Układ rozruchowy | Elektryczny |
Masa silnika kg*1 | L : 104.0 |
Rodzaj silnika | DOHC |
Układ zasilania | Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora |
Liczba cylindrów | 3 |
Pojemność skokowa cm3 | 941 |
Średnica x skok tłoka mm | 72.5 x 76 |
Moc maks. kW (KM) | 36.8 (50) |
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min | 5,300-6,300 |
Sterowanie | Zdalne |
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki | |
Pojemność miski olejowej | 2.7 litra |
Zbiornik paliwa | 25 l (opcjonalnie) |
Układ zapłonowy | Elektroniczny |
Alternator | 12V 19A |
Mocowanie silnika | Zawias |
Sposób trymowania i odchylania | sterowane elektrycznie |
Przełożenie | 2.27:1 |
Schemat zmiany biegów | F-N-R |
Wylot spalin | Przez piastę śruby napędowej |
Standardowa śruba napędowa (skok) | 9”-17” |
Opis
Specyficzne kody