
SILNIK SUZUKI MARINE DF200APX
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Oszczędny i cichy czterosuw.
Chłodzony wodą.
Przepustnica gazu w rumplu.
Biegi : Luz , Przód Oraz Wsteczny
Blokada gazu i kolumny.
DO PIĘCIU LAT GWARANCJI.
INSTRUKCJA W JĘZYKU.
W zestawie manetka boczna, śruba aluminiowa, zbiornik paliwa 12 L.
System Napełniania Cylindrów | 2-zaworowy Popychacz |
Wys. Pawęży Łodzi | 508 mm |
Waga | 44 kg |
Wymagania Paliwowe | Bezołowiowa Min. 90 Okt. |
Zbiornik Paliwa | Zintegrowany, 1,1 Litra |
Pozycje Trymu | 5 + Płytka Woda |
Alternator | - |
Sterowanie | Manetka |
Biegi | Przód (F), Luz (N), Wstecz (R) |
Przełożenie | 2.08:1 |
Rozruch | Ręczny i elektryczny |
System Chłodzenia | Wodą |
Pojemność (Cm3) | 209 Cm3 |
Ilość Cylindrów | R2 |
Obr.max (Obr/min | 5000-6000 |
Moc | 9.9 KM / 7,3 KW |
Model | F9.9EL |
Opis
Specyficzne kody
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Seria popularnych silników zaburtowych do łodzi wędkarskich, rekreacyjnych i pontonów.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze złużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Mercury V8 SeaPro zostały zaprojektowane żeby zapewnić długie lata bezproblemowego działania.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Nowe silniki DF30A i DF25A, to pierwsze jednostki zaburtowe w swoich klasach, które wyposażono w wewnętrznie łożyskowane rolki dźwigienek zaworowych, współpracujące z krzywkami wałka rozrządu, zapewniając tym samym płynniejszą pracę i lepszą wydajność mechaniczną.