SILNIK SUZUKI MARINE DF 9.9 BL + KAMIZELKA RATUNKOWA


Kupując silnik, kamizelka ratunkowa z naszym logo w wybranym rozmiarze gratis!

Silników nie wysyłamy za pobraniem.

Pozostało w magazynie:
DF9.9BL

Days

Hours

Min

Sec

Lista życzeń

SILNIK SUZUKI MARINE DF 9.9 BL + KAMIZELKA RATUNKOWA 5 1 5 1

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

ocena: 5 / 5
Nie oceniłeś jeszcze tego produktu.


11 300,00 zł
13 100,00 zł
Zniżka 1 800,00 zł
Brutto

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 13 100,00 zł

Najniższa cena produktu 11 300,00 zł z dnia 24.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

DOSTAWA W CIĄGU 5-7 DNI ROBOCZYCH
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

SILNIK SUZUKI MARINE DF 9.9 BL + KAMIZELKA RATUNKOWA

Kupując silnik, kamizelka ratunkowa z naszym logo w wybranym rozmiarze gratis!

Najnowocześniejsze rozwiązania powodują, ze przenośne

silniki zaburtowe Suzuki znajdują się w grupie najbardziej zaawansowanej technicznie dostępnej na rynku.

Uznaje się, ze DF20A, 15A i 9.9B są pierwszymi na świecie zaburtowymi silnikami czterosuwowymi w swoich klasach, wyposażonymi w układ wtrysku paliwa nie potrzebujący akumulatora.

Dzięki skonstruowaniu mniejszych i lżejszych elementów nowego układu wtrysku paliwa (w porównaniu ze stosowanymi we wcześniejszych układach) inżynierom Suzuki udało się zbudować najlżejsze czterosuwowe silniki w klasach 14,7 kW (20 KM)/ 11,0 kW (15 KM).

Ponadto zastosowanie wypróbowanego układu Suzuki Lean Burn Control, zapewniło wyjątkowo niskie zużycie paliwa i niski poziom emisji zanieczyszczeń w całym zakresie pracy.

Poza tym w gamie DF20A/15A/9.9B przenośnych silników zaburtowych Suzuki znajdują się cztery wersje z mechanizmem odchylania sterowanym elektrycznie - DF20AT i 9.9BT z układem zdalnego sterowania oraz DF20ATH i 15ATH z rumplem.

Cechy wyróżniające:

Pierwsze silniki zaburtowe w klasach 14,7 kW (20 KM), 11,0 kW (15 KM) i 7,3 kW (9,9 KM) wyposażone w układ wtrysku paliwa nie potrzebujący akumulatora.

Układ Suzuki Lean Burn Control zapewniający bardzo niskie zużycie paliwa.

Rozrusznik ręczny Easy Start wymagający mniejszego wysiłku i zapewniający szybszy rozruch.

Układ wtrysku paliwa nowej generacji

DF20A/DF15A/9.9B to pierwsze silniki zaburtowe w swoich klasach, które wyposażono w układ wtrysku paliwa.

Projektując je skoncentrowano się na maksymalnym ograniczeniu ich wymiarów i masy.

Wszystkie nowe elementy, do których nalezą: pompa paliwa w obwodzie wysokiego ciśnienia, chłodnica paliwa, separator par paliwa, wtryskiwacze i nowa przepustnica zostały tak zaprojektowane, aby były tak małe i lekkie jak to tylko możliwe.

Cały układ wtryskowy został tak zaprojektowany, żeby zajmował jak najmniej miejsca.

Układ do pracy nie potrzebuje akumulatora.

Lekki silnik o zwartej budowie

Tytuł najlżejszych w klasie modele DF20A/15A zawdzięczają całkowitemu przeprojektowaniu części i podzespołów, którego celem było stworzenie możliwie najmniejszych i najlżejszych elementów. W wyniku tych prac inżynierowie Suzuki zbudowali silnik zaburtowy, który nawet po wyposażeniu go w elektrycznie sterowany układ odchylania wazy mniej niż jakikolwiek innych silnik 4-suwowy w klasie 14,7 kW (20 KM) /11,0 kW (15 KM).

Bardzo niskie zużycie paliwa - układ Suzuki Lean Burn Control

Wprowadzony po raz pierwszy w silnikach DF90/80/70 innowacyjny układ sterujący spalaniem mieszanek ubogich (Lean Burn Control System) monitoruje osiągi silnika i warunki pracy, aby na tej podstawie, z wyprzedzeniem określić ilość paliwa wymagana do pracy silnika w danych warunkach. Dzięki temu może dostarczać uboższą mieszankę paliwowo-powietrzna. Układ zapewnia wyjątkowo niskie zużycie paliwa w całym zakresie pracy. Układ stanowi wyposażenie 14 modeli od DF9.9B do flagowego DF300A, zapewniając użytkownikom najniższe zużycie paliwa przy każdej prędkości.

Wersje z elektrycznym układem odchylania silnika

Niektóre wersje silników przenośnych są teraz dostępne z elektrycznym układem odchylania, który zapewnia płynne odchylanie silnika. Układ zapewnia większą wygodę i łatwiejsza eksploatacje. (DF20AT/9.9BT, DF20ATH/ 15ATH)

Łatwy w obsłudze

Oprócz niższego zużycia paliwa, układ wtrysku ułatwia rozruch silnika, który jest bardziej pewny prawie we wszystkich warunkach. Mimo, ze nasze silniki z zasilaniem gaźnikowym są jednymi z najdoskonalszych silników jakie są dostępne na rynku, to układ wtrysku paliwa powoduje, ze pracują one jeszcze płynniej i charakteryzują się mniejszymi drganiami.

Ręczny rozrusznik Easy Start

Silniki są wyposażone w rozrusznik zaprojektowany tak, aby nie wymagał użycia dużej siły podczas rozruchu. W połączeniu z układem wtrysku paliwa, sprawia on, ze rozruch silnika jest wyjątkowo łatwy.

Ochrona antykorozyjna Suzuki

Suzuki chroni zewnętrzne powierzchnie silników zaburtowych przed szkodliwa korozja za pomocą własnej, specjalnej powłoki antykorozyjnej. Nanoszenie powłoki bezpośrednio na powierzchnie ze stopu aluminium zapewnia silne wiązanie, zwiększając trwałość i chroniąc części stale narażone na działanie wody morskiej.

Czystszy i bardziej wydajny

Zaawansowane rozwiązania techniczne 4-suwowych silników zaburtowych Suzuki zapewniają niższy poziom emisji zanieczyszczeń oraz niższe zużycie paliwa i pozwalają spełnić wymagania Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2003/44EC "Łodzie rekreacyjne". Suzuki uzyskało ocenę trzech gwiazdek za niska emisje zanieczyszczeń (Three-Star Ultra Low Emission) wystawiana przez kalifornijska agencje ds. czystości powietrza CARB (California Air Resources Board).

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony:

https://boatshop.suzuki.pl/marine

MODEL DF9.9B
Zalecana wysokość pawęży mm  L: 508
Układ rozruchowy Ręczny
Masa silnika kg *1  L : 45.0
Rodzaj silnika OHC
Układ zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora
Liczba cylindrów 2
Pojemność skokowa cm3 327
Średnica x skok tłoka mm 60.4 x 57
Moc maks. kW (KM) 7.3 (9.9)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min 4,700-5,700
Sterowanie Rumpel
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki -
Pojemność miski olejowej 1.0 litr
Zbiornik paliwa 12 l
Układ zapłonowy Tyrystorowy
Alternator 12V 6A (opcjonalnie)
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania sterowane ręcznie
Przełożenie 2.08:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) *2
Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego
7”-12”

DF9.9BL
1 Przedmiot

Opis

Marka (Spalinowe)
Suzuki
Moc (Spalinowe)
do 30 kM

Specyficzne kody

Przejrzeć

Podobne produkty

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.

Akceptuj