
SILNIK MERCURY F9.9ELH CT
Najnowszy uciągowy oszczędny i cichy czterosuw.
Oszczędny i cichy czterosuw.
Chłodzony wodą.
Przepustnica gazu w rumplu.
Biegi : Luz , Przód Oraz Wsteczny
Blokada gazu i kolumny.
DO PIĘCIU LAT GWARANCJI.
INSTRUKCJA W JĘZYKU.
System Napełniania Cylindrów | 2-zaworowy Popychacz |
Wys. Pawęży Łodzi | 635 mm |
Waga | 40 kg |
Wymagania Paliwowe | Bezołowiowa Min. 90 Okt. |
Zbiornik Paliwa | Zintegrowany, 1,1 Litra |
Pozycje Trymu | 5 + Płytka Woda |
Alternator | - |
Sterowanie | Rumpel |
Biegi | Przód (F), Luz (N), Wstecz (R) |
Przełożenie | 2.08:1 |
Rozruch | Ręczny |
System Chłodzenia | Wodą |
Pojemność (Cm3) | 209 Cm3 |
Ilość Cylindrów | R2 |
Obr.max (Obr/min | 5000-6000 |
Moc | 9.9 KM / 7,3 KW |
Model | F9.9MXLH |
Opis
Specyficzne kody
Najnowszy uciągowy oszczędny i cichy czterosuw.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Inżynierowie Suzuki wyposażyli swoje nowe rzędowe trzycylindrowe silniki DF30A w najlepsze technologie, zapewniające jednostkom bezkonkurencyjne pierwsze miejsce w swojej klasie.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze złużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
CENA SILNIKA BEZ ZESTAWU INSTALACYJNEGO.
Najnowszy uciągowy Oszczędny i cichy czterosuw.