
SILNIK SUZUKI MARINE DF200APX
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Oszczędny i cichy czterosuw.
Chłodzony wodą.
Przepustnica gazu w rumplu.
Biegi: Luz , Przód Oraz Wsteczny
Blokada gazu i kolumny.
DO PIĘCIU LAT GWARANCJI.
INSTRUKCJA W JĘZYKU.
W zestawie śruba napędowa oraz zbiornik paliwa 12l.
System Napełniania Cylindrów | 2-zaworowy Popychacz |
Wys. Pawęży Łodzi | Krótka 381 mm |
Waga | f8mh - 40 kg |
Wymagania Paliwowe | Bezołowiowa Min. 90 Okt. |
Zbiornik Paliwa | Zintegrowany, 1,1 Litra |
Pozycje Trymu | 5 + Płytka Woda |
Alternator | Brak |
Sterowanie | Rumpel |
Biegi | Przód (F), Luz (N), Wstecz (R) |
Przełożenie | 2,15:1 |
Rozruch | Ręczny |
System Chłodzenia | Wodą |
Pojemność (Cm3) | 209 Cm3 |
Ilość Cylindrów | R 2 |
Obr.max (Obr/min | 5000-6000 |
Moc | 8 KM / 5.9 KW |
Model | F8MH EFI |
Opis
Specyficzne kody
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze złużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
CENA SILNIKA BEZ ZESTAWU INSTALACYJNEGO.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.