SILNIK SUZUKI MARINE 140BTL
Jeśli nie wyobrażasz sobie żeglowania bez wydajnego silnika, przyda Ci się jednostka, która łączy w sobie najwyższą jakość, niezawodność i dodatkowy osprzęt do wyboru.
Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością.
Usprawnienia wprowadzone w konstrukcji rumpla zdołały wyeliminować drgania, odpowiedzialne za zmęczenie i napięcie dłoni sternika podczas kierowania łodzią.
W nowym silniku DF6A drgania zostały praktycznie zniwelowane w średnim zakresie prędkości.
Kupując silnik, kamizelka ratunkowa z naszym logo w wybranym rozmiarze gratis!
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony suzuki:
https://boatshop.suzuki.pl/marine/silniki
| MODEL | DF6A |
|---|---|
| Zalecana wysokość pawęży mm | L : 508 |
| Układ rozruchowy | Ręczny |
| Masa silnika kg *1 | L : 24.5 |
| Rodzaj silnika | OHV |
| Układ zasilania | Gaźnik |
| Liczba cylindrów | 1 |
| Pojemność skokowa cm3 | 138 |
| Średnica x skok tłoka mm | 60.4 X 48 |
| Moc maks. kW (KM) | 4.4 (6) |
| Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min | 4,750-5,750 |
| Sterowanie | Rumpel |
| Rozruchowe wzbogacenie mieszanki | Ręczny |
| Pojemność miski olejowej | 0.7 |
| Zbiornik paliwa | Zintegrowany 1l |
| Układ zapłonowy | Tyrystorowy CDI |
| Alternator | 12V 5A (opcja) |
| Mocowanie silnika | Tuleje |
| Sposób trymowania i odchylania | sterowane ręcznie |
| Przełożenie | 1.92:1 |
| Schemat zmiany biegów | F-N-R |
| Wylot spalin | Otwór nad śrubą napędową |
| Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) *2 Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego |
6"-7" |
Specyficzne kody
Jeśli nie wyobrażasz sobie żeglowania bez wydajnego silnika, przyda Ci się jednostka, która łączy w sobie najwyższą jakość, niezawodność i dodatkowy osprzęt do wyboru.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Nowe silniki DF30A i DF25A, to pierwsze jednostki zaburtowe w swoich klasach, które wyposażono w wewnętrznie łożyskowane rolki dźwigienek zaworowych, współpracujące z krzywkami wałka rozrządu, zapewniając tym samym płynniejszą pracę i lepszą wydajność mechaniczną.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Paliwo do silnika dostarczane jest z pomocą układu Lean Burn Control oraz bezakumulatorowego elektronicznego układu wtrysku paliwa, które zapewniają niesamowitą oszczędność paliwa, zachowując doskonałą moc i wydajność wyposażonych w nie jednostek.
Inżynierowie Suzuki wyposażyli swoje nowe rzędowe trzycylindrowe silniki DF30A w najlepsze technologie, zapewniające jednostkom bezkonkurencyjne pierwsze miejsce w swojej klasie.
Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.