
SILNIK SUZUKI MARINE DF100BTL
CENA SILNIKA BEZ ZESTAWU INSTALACYJNEGO.
Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością.
Usprawnienia wprowadzone w konstrukcji rumpla zdołały wyeliminować drgania, odpowiedzialne za zmęczenie i napięcie dłoni sternika podczas kierowania łodzią.
W nowym silniku DF6A drgania zostały praktycznie zniwelowane w średnim zakresie prędkości.
Kupując silnik, kamizelka ratunkowa z naszym logo w wybranym rozmiarze gratis!
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony suzuki:
https://boatshop.suzuki.pl/marine/silniki
MODEL | DF6A |
---|---|
Zalecana wysokość pawęży mm | L : 508 |
Układ rozruchowy | Ręczny |
Masa silnika kg *1 | L : 24.5 |
Rodzaj silnika | OHV |
Układ zasilania | Gaźnik |
Liczba cylindrów | 1 |
Pojemność skokowa cm3 | 138 |
Średnica x skok tłoka mm | 60.4 X 48 |
Moc maks. kW (KM) | 4.4 (6) |
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min | 4,750-5,750 |
Sterowanie | Rumpel |
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki | Ręczny |
Pojemność miski olejowej | 0.7 |
Zbiornik paliwa | Zintegrowany 1l |
Układ zapłonowy | Tyrystorowy CDI |
Alternator | 12V 5A (opcja) |
Mocowanie silnika | Tuleje |
Sposób trymowania i odchylania | sterowane ręcznie |
Przełożenie | 1.92:1 |
Schemat zmiany biegów | F-N-R |
Wylot spalin | Otwór nad śrubą napędową |
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) *2 Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego |
6"-7" |
Specyficzne kody
CENA SILNIKA BEZ ZESTAWU INSTALACYJNEGO.
Paliwo do silnika dostarczane jest z pomocą układu Lean Burn Control oraz bezakumulatorowego elektronicznego układu wtrysku paliwa, które zapewniają niesamowitą oszczędność paliwa, zachowując doskonałą moc i wydajność wyposażonych w nie jednostek.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Mercury V8 SeaPro zostały zaprojektowane żeby zapewnić długie lata bezproblemowego działania.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze złużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Nowe silniki DF30A i DF25A, to pierwsze jednostki zaburtowe w swoich klasach, które wyposażono w wewnętrznie łożyskowane rolki dźwigienek zaworowych, współpracujące z krzywkami wałka rozrządu, zapewniając tym samym płynniejszą pracę i lepszą wydajność mechaniczną.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Prosty i bezpieczny bezkluczykowy system startowy, żeglowanie na wprost z możliwością wyboru kierunku pracy śruby
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze złużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.