SILNIK SUZUKI MARINE DF30ATL
Nowe silniki DF30A i DF25A, to pierwsze jednostki zaburtowe w swoich klasach, które wyposażono w wewnętrznie łożyskowane rolki dźwigienek zaworowych, współpracujące z krzywkami wałka rozrządu, zapewniając tym samym płynniejszą pracę i lepszą wydajność mechaniczną.
Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 24 900,00 zł
Najniższa cena produktu 24 900,00 zł z dnia 31.12.2024
SILNIK SUZUKI MARINE DF30ATL
Układ wtrysku paliwa nowej generacji (bezakumulatorowy elektroniczny wtrysk paliwa)
Paliwo do silnika dostarczane jest z pomocą układu Lean Burn Control oraz bezakumulatorowego elektronicznego układu wtrysku paliwa, które zapewniają niesamowitą oszczędność paliwa, zachowując doskonałą moc i wydajność wyposażonych w nie jednostek.
Rolkowe dźwigienki zaworowe – po raz pierwszy w tej klasie
Nowe silniki DF30A i DF25A, to pierwsze jednostki zaburtowe w swoich klasach, które wyposażono w wewnętrznie łożyskowane rolki dźwigienek zaworowych, współpracujące z krzywkami wałka rozrządu, zapewniając tym samym płynniejszą pracę i lepszą wydajność mechaniczną.
Diodowy układ monitorowania pracy silnika
Dzięki nowemu systemowi, który monitoruje pracę silnika, status roboczy jednostki będzie widoczny na pierwszy rzut oka.
Mniej zanieczyszczeń, wydajniejsza praca
Wysoko wydajne czterosuwowe silniki Suzuki produkują mniej zanieczyszczeń, dzięki czemu jednostki zaburtowe, takie jak DF25A/30A, spełniają wymogi najsurowszych światowych norm emisji zanieczyszczeń*1, w tym wymogi normy czystości spalin EURO1 (Dyrektywa Unii Europejskiej 2003/44/EC)*2. Dodatkowo silniki posiadają certyfikat, potwierdzający ocenę trzech gwiazdek wystawioną przez kalifornijską agencję ds. czystości powietrza CARB (California Air Resources Board).
MODEL | DF30ATL |
---|---|
Zalecana wysokość pawęży mm | L : 508 |
Układ rozruchowy | Elektryczny/Ręczny |
Masa silnika kg*1 | L : 72.0 |
Rodzaj silnika | OHC |
Układ zasilania | Elektroniczny układ wtrysku paliwa - bezakumulatorowy |
Liczba cylindrów | 3 |
Pojemność skokowa cm3 | 490 |
Średnica x skok tłoka mm | 60.4 x 57 |
Moc maks. kW (KM) | 22.1 KM |
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min | 5,300-6,300 |
Sterowanie | Zdalne(Mechaniczne) |
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki | |
Pojemność miski olejowej | 1.5 litra |
Zbiornik paliwa | 25l |
Układ zapłonowy | Tyrystorowy CDI |
Alternator | 14V |
Mocowanie silnika | Zawias |
Sposób trymowania i odchylania | Trymowanie ręczne, odchylanie ze sprężyną gazową |
Przełożenie | 2.09:1 |
Schemat zmiany biegów | F-N-R |
Wylot spalin | Przez piastę śruby napędowej |
Standardowa śruba napędowa (skok) | 9”-17” |
Zapraszamy również na stronę www.suzuki.boatshop.pl
Opis
- Marka (Spalinowe)
- Suzuki
- Moc (Spalinowe)
- do 90 kM
Specyficzne kody