SILNIK SUZUKI MARINE DF115BTL
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Oszczędny i cichy czterosuw.
Chłodzony wodą.
Przepustnica gazu w rumplu.
Biegi : Luz , Przód Oraz Wsteczny
Blokada gazu i kolumny.
DO PIĘCIU LAT GWARANCJI.
INSTRUKCJA W JĘZYKU.
W zestawie śruba napędowa oraz zbiornik paliwa 12l.
| System Napełniania Cylindrów | 2-zaworowy Popychacz |
| Wys. Pawęży Łodzi | Krótka 381 mm |
| Waga | 52 kg |
| Wymagania Paliwowe | Bezołowiowa Min. 90 Okt. |
| Zbiornik Paliwa | Zintegrowany, 1,1 Litra |
| Pozycje Trymu | 5 + Płytka Woda |
| Alternator | Brak |
| Sterowanie | Rumpel |
| Biegi | Przód (F), Luz (N), Wstecz (R) |
| Przełożenie | 2.08:1 |
| Rozruch | Ręczny i elektryczny |
| System Chłodzenia | Wodą |
| Pojemność (Cm3) | 209 Cm3 |
| Ilość Cylindrów | R2 |
| Obr.max (Obr/min | 5000-6000 |
| Moc | 8 KM / 5,9 KW |
| Model | F8EH EFI |
Opis
Specyficzne kody
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
CENA SILNIKA BEZ ZESTAWU INSTALACYJNEGO.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Inżynierowie Suzuki wyposażyli swoje nowe rzędowe trzycylindrowe silniki DF30A w najlepsze technologie, zapewniające jednostkom bezkonkurencyjne pierwsze miejsce w swojej klasie.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.