SILNIK SUZUKI MARINE DF200APX
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
SILNIK SUZUKI MARINE DF200APX
Układ pośrednich kanałów dolotowych
Specjalnie zaprojektowana komora silnika z układem pośrednich kanałów dolotowych ma na celu zapewnienie lepszego chłodzenia dostarczanego do długiego kolektora dolotowego powietrza, a cztery zawory na cylinder oraz dwa wałki rozrządu w głowicy (DOHC) ze zmiennymi fazami rozrządu (VVT) umożliwiają swobodniejszą pracę silnika, przy jednoczesnym wzroście przyspieszenia i szybkości. Silnik został dodatkowo wyposażony w układ wtrysku paliwa i technologię spalania mieszanek ubogich Suzuki Lean Burn Control.
Big Block – silnik do zadań specjalnych
Projektując DF200A naszym celem było zbudowanie jednostki zaburtowej, która zapewnia moc i wydajność rzędu 147kW (200KM) klasy V6 z lżejszym i bardziej kompaktowym układem czterocylindrowym. Aby osiągnąć ten cel, Inżynierowie Suzuki użyli czterocylindrowego silnika o pojemności 2,9 litra i wyższym stopniu sprężania wynoszącym 10.2:1, które gwarantują zdumiewające przyspieszenie i duży moment obrotowy przy niskich prędkościach.
Bezkluczykowy System Startowy
Dla tego modelu dostępny jest także bezkluczykowy system startowy, który działa jak immobilizer i zapobiega kradzieżom.*1
Układ Suzuki Lean Burn Control wraz z układem precyzyjnego sterowania Suzuki Precision Control zapewnia zmniejszenie zużycia paliwa w szerokim zakresie pracy oraz płynne przekazywanie mocy, kiedy jest to potrzebne. Czujniki spalania detonacyjnego i tlenu oraz układem wykrywania wody w paliwie zwiększają niezawodność jednostki.
Specjalna komora rezonacyjna redukuje hałas, generowany przez silnik podczas pracy.
Układ zmiennych faz rozrządu (VVT) zapewnia wyższy moment obrotowy w zakresie niskich i średnich prędkości obrotowych dla większego przyspieszenia.
Wielostopniowy wtrysk powietrza odpowiada za wyjątkową efektywność jednostki.
Funkcja wyboru kierunku pracy śluby Suzuki Selective Rotation pozwala na pracę śrub w trybie tradycyjnym oraz przeciwbieżnym. (Tylko model DF200AP)
Cena nie zawiera zestawu instalacyjnego.
SINLIKÓW NIE WYSYŁAMY ZA PORABNIEM!
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony:
https://boatshop.suzuki.pl/marine/silniki
MODEL | DF200AP |
---|---|
Zalecana wysokość pawęży mm | X: 635 |
Układ rozruchowy | Elektryczny |
Masa silnika kg*1 | X : 233.0 |
Rodzaj silnika | DOHC, 16 zaworów |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny układ wtrysk paliwa |
Liczba cylindrów | 4 |
Pojemność skokowa cm3 | 2,867 |
Średnica x skok tłoka mm | 97 x 97 |
Moc maks. kW (KM) | 147.0 |
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min | 5,500-6,100 |
Sterowanie | Zdalne |
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki | |
Pojemność miski olejowej | 8.0 litra |
Zbiornik paliwa | - |
Układ zapłonowy | Elektroniczny |
Alternator | 12V 44A |
Mocowanie silnika | Zawias |
Sposób trymowania i odchylania | Trymowanie i odchylanie elektryczne |
Przełożenie | 2.50:1 |
Schemat zmiany biegów | F-N-R Drive-by-wire |
Wylot spalin | Przez piastę śruby napędowej |
Standardowa śruba napędowa (skok) | 15”-27.5” |
Opis
- Marka (Spalinowe)
- Suzuki
- Moc (Spalinowe)
- powyżej 150 kM
Specyficzne kody