SILNIK MERCURY F9.9ELH CT
Najnowszy uciągowy oszczędny i cichy czterosuw.
Silnik zaburtowy SUZUKI Marine DF 20 ATHL
Zastosowany układ suzuki LEAN BURN.
Ogranicznik prędkości obrotowej silnika.
Przepłukiwanie układu chłodzenia.
Powłoka antykorozyjna Suzuki.
KOLOR CZARNY
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony suzuki:
https://boatshop.suzuki.pl/marine/silniki
| MODEL | DF20ATHL |
|---|---|
| Zalecana wysokość pawęży mm | L : 508 |
| Układ rozruchowy | Elektryczny/Ręczny |
| Masa silnika kg*1 | L : 54.5 |
| Rodzaj silnika | OHC |
| Układ zasilania | BEZAKUMULATOROWY ELEKTRYCZNY UKŁAD WTRYSKU PALIWA |
| Liczba cylindrów | 2 |
| Pojemność skokowa cm3 | 327 |
| Średnica x skok tłoka mm | 60.4 x 57 |
| Moc maks. kW (KM) | 14.7 (20) |
| Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min | 5,300-6,300 |
| Sterowanie |
ZDALNE (MECHANICZNE) MANETKA |
| Rozruchowe wzbogacenie mieszanki | |
| Pojemność miski olejowej | 1.0 litra |
| Zbiornik paliwa | 12 L |
| Układ zapłonowy | Tyrystorowy |
| Alternator | 12V 12A |
| Mocowanie silnika | Zawias |
| Sposób trymowania i odchylania | ELEKTRYCZNE WSPOMAGANIE TRYMOWANIA I ODCHYLANIA |
| Przełożenie | 2.08:1 |
| Schemat zmiany biegów | F-N-R |
| Wylot spalin | Przez piastę śruby napędowej |
| Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok)*2 Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego |
7”-12” |
Opis
Specyficzne kody
Najnowszy uciągowy oszczędny i cichy czterosuw.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Inżynierowie Suzuki wyposażyli swoje nowe rzędowe trzycylindrowe silniki DF30A w najlepsze technologie, zapewniające jednostkom bezkonkurencyjne pierwsze miejsce w swojej klasie.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Paliwo do silnika dostarczane jest z pomocą układu Lean Burn Control oraz bezakumulatorowego elektronicznego układu wtrysku paliwa, które zapewniają niesamowitą oszczędność paliwa, zachowując doskonałą moc i wydajność wyposażonych w nie jednostek.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze złużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.