SILNIK SUZUKI MARINE DF150APL


Prosty i bezpieczny bezkluczykowy system startowy, żeglowanie na wprost z możliwością wyboru kierunku pracy śruby

Pozostało w magazynie:
DF150APL

Lista życzeń

SILNIK SUZUKI MARINE DF150APL 5 1 5 1

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

ocena: 5 / 5
Nie oceniłeś jeszcze tego produktu.


69 000,00 zł
Brutto DOSTAWA W CIĄGU 5-7 DNI ROBOCZYCH
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

SILNIK SUZUKI MARINE DF150APL

Układ pośrednich kanałów dolotowych

Specjalnie zaprojektowana komora silnika z układem pośrednich kanałów dolotowych ma na celu zapewnienie lepszego chłodzenia dostarczanego do długiego kolektora dolotowego powietrza, a cztery zawory na cylinder oraz dwa wałki rozrządu w głowicy (DOHC) ze zmiennymi fazami rozrządu (VVT) umożliwiają swobodniejszą pracę silnika, przy jednoczesnym wzroście przyspieszenia i szybkości. Silnik został dodatkowo wyposażony w układ wtrysku paliwa i technologię spalania mieszanek ubogich Suzuki Lean Burn Control.

Big Block – silnik do zadań specjalnych

Projektując DF200A naszym celem było zbudowanie jednostki zaburtowej, która zapewnia moc i wydajność rzędu 147kW (200KM) klasy V6 z lżejszym i bardziej kompaktowym układem czterocylindrowym. Aby osiągnąć ten cel, Inżynierowie Suzuki użyli czterocylindrowego silnika o pojemności 2,9 litra i wyższym stopniu sprężania wynoszącym 10.2:1, które gwarantują zdumiewające przyspieszenie i duży moment obrotowy przy niskich prędkościach.

Bezkluczykowy System Startowy

Dla tego modelu dostępny jest także bezkluczykowy system startowy, który działa jak immobilizer i zapobiega kradzieżom.*1

 

Układ Suzuki Lean Burn Control wraz z układem precyzyjnego sterowania Suzuki Precision Control zapewnia zmniejszenie zużycia paliwa w szerokim zakresie pracy oraz płynne przekazywanie mocy, kiedy jest to potrzebne. Czujniki spalania detonacyjnego i tlenu oraz układem wykrywania wody w paliwie zwiększają niezawodność jednostki.

Specjalna komora rezonacyjna redukuje hałas, generowany przez silnik podczas pracy.

Układ zmiennych faz rozrządu (VVT) zapewnia wyższy moment obrotowy w zakresie niskich i średnich prędkości obrotowych dla większego przyspieszenia.

Wielostopniowy wtrysk powietrza odpowiada za wyjątkową efektywność jednostki.

Cena nie zawiera zestawu instalacyjnego.

MODEL DF150A
Zalecana wysokość pawęży mm L: 508
Układ rozruchowy Elektryczny
Masa silnika kg*1 L : 226.0
Rodzaj silnika DOHC, 16 zaworów
Układ zasilania Wielopunktowy sekwencyjny układ wtrysk paliwa
Liczba cylindrów 4
Pojemność skokowa cm3 2,867
Średnica x skok tłoka mm 97 x 97
Moc maks. kW 110.3
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min 5,500-6,000
Sterowanie Zdalne
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki
Pojemność miski olejowej 8.0 litra
Zbiornik paliwa -
Układ zapłonowy Elektroniczny
Alternator 12V 44A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania Trymowanie i odchylanie elektryczne
Przełożenie 2.50:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Standardowa śruba napędowa (skok) 15”-27.5”

DF150APL
1 Przedmiot

Opis

Marka (Spalinowe)
Suzuki
Moc (Spalinowe)
do 150 kM

Specyficzne kody

Przejrzeć

Podobne produkty

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.

Akceptuj