SILNIK SUZUKI MARINE DF150APL
Układ pośrednich kanałów dolotowych
Specjalnie zaprojektowana komora silnika z układem pośrednich kanałów dolotowych ma na celu zapewnienie lepszego chłodzenia dostarczanego do długiego kolektora dolotowego powietrza, a cztery zawory na cylinder oraz dwa wałki rozrządu w głowicy (DOHC) ze zmiennymi fazami rozrządu (VVT) umożliwiają swobodniejszą pracę silnika, przy jednoczesnym wzroście przyspieszenia i szybkości. Silnik został dodatkowo wyposażony w układ wtrysku paliwa i technologię spalania mieszanek ubogich Suzuki Lean Burn Control.
Big Block – silnik do zadań specjalnych
Projektując DF200A naszym celem było zbudowanie jednostki zaburtowej, która zapewnia moc i wydajność rzędu 147kW (200KM) klasy V6 z lżejszym i bardziej kompaktowym układem czterocylindrowym. Aby osiągnąć ten cel, Inżynierowie Suzuki użyli czterocylindrowego silnika o pojemności 2,9 litra i wyższym stopniu sprężania wynoszącym 10.2:1, które gwarantują zdumiewające przyspieszenie i duży moment obrotowy przy niskich prędkościach.
Bezkluczykowy System Startowy
Dla tego modelu dostępny jest także bezkluczykowy system startowy, który działa jak immobilizer i zapobiega kradzieżom.*1
Układ Suzuki Lean Burn Control wraz z układem precyzyjnego sterowania Suzuki Precision Control zapewnia zmniejszenie zużycia paliwa w szerokim zakresie pracy oraz płynne przekazywanie mocy, kiedy jest to potrzebne. Czujniki spalania detonacyjnego i tlenu oraz układem wykrywania wody w paliwie zwiększają niezawodność jednostki.
Specjalna komora rezonacyjna redukuje hałas, generowany przez silnik podczas pracy.
Układ zmiennych faz rozrządu (VVT) zapewnia wyższy moment obrotowy w zakresie niskich i średnich prędkości obrotowych dla większego przyspieszenia.
Wielostopniowy wtrysk powietrza odpowiada za wyjątkową efektywność jednostki.
Cena nie zawiera zestawu instalacyjnego.
SILNIKÓW NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM.
MODEL |
DF150A |
Zalecana wysokość pawęży mm |
L: 508 |
Układ rozruchowy |
Elektryczny |
Masa silnika kg*1 |
L : 226.0 |
Rodzaj silnika |
DOHC, 16 zaworów |
Układ zasilania |
Wielopunktowy sekwencyjny układ wtrysk paliwa |
Liczba cylindrów |
4 |
Pojemność skokowa cm3 |
2,867 |
Średnica x skok tłoka mm |
97 x 97 |
Moc maks. kW |
110.3 |
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min |
5,500-6,000 |
Sterowanie |
Zdalne |
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki |
|
Pojemność miski olejowej |
8.0 litra |
Zbiornik paliwa |
- |
Układ zapłonowy |
Elektroniczny |
Alternator |
12V 44A |
Mocowanie silnika |
Zawias |
Sposób trymowania i odchylania |
Trymowanie i odchylanie elektryczne |
Przełożenie |
2.50:1 |
Schemat zmiany biegów |
F-N-R |
Wylot spalin |
Przez piastę śruby napędowej |
Standardowa śruba napędowa (skok) |
15”-27.5” |