SILNIK SUZUKI MARINE DF80ATL
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze złużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Suzuki opracował i wprowadził innowacyjny Suzuki Lean Burn Control System, który otrzymał wielkie uznanie użytkowników i mediów.
System przewiduje zapotrzebowanie paliwa w zależności od warunków pracy dzięki czemu silnik działa na bardziej efektywnej mieszance paliwowej, za pomocą zmiany stosunku powietrza do paliwa.
Zalety tego systemu są wykorzystywane w szerokim zakresie pracy silnika, zapewnia istotną poprawę zużycia paliwa od pracy na niskich obrotach do wysokich w ślizgu.
Cena nie zawiera zestawu instalacyjnego.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony:
https://boatshop.suzuki.pl/marine/silniki
MODEL | DF40A |
---|---|
Zalecana wysokość pawęży mm | 1L : 508 |
Układ rozruchowy | Elektryczny |
Masa silnika kg*1 | L : 104.0 |
Rodzaj silnika | DOHC |
Układ zasilania | Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora |
Liczba cylindrów | 3 |
Pojemność skokowa cm3 | 941 |
Średnica x skok tłoka mm | 72.5 x 76 |
Moc maks. kW (KM) | 29.4 (40) |
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min | 5,000-6,000 |
Sterowanie | Zdalne |
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki | |
Pojemność miski olejowej | 2.7 litra |
Zbiornik paliwa | 25 l (opcjonalnie) |
Układ zapłonowy | Elektroniczny |
Alternator | 12V 19A |
Mocowanie silnika | Zawias |
Sposób trymowania i odchylania | sterowane elektrycznie |
Przełożenie | 2.27:1 |
Schemat zmiany biegów | F-N-R |
Wylot spalin | Przez piastę śruby napędowej |
Standardowa śruba napędowa (skok) | 9”-17” |
Opis
Specyficzne kody
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze złużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Inżynierowie Suzuki wyposażyli swoje nowe rzędowe trzycylindrowe silniki DF30A w najlepsze technologie, zapewniające jednostkom bezkonkurencyjne pierwsze miejsce w swojej klasie.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze złużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Najlepszy z najmniejszych silników uciągowych do Jachtu.
Paliwo do silnika dostarczane jest z pomocą układu Lean Burn Control oraz bezakumulatorowego elektronicznego układu wtrysku paliwa, które zapewniają niesamowitą oszczędność paliwa, zachowując doskonałą moc i wydajność wyposażonych w nie jednostek.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.
Akceptuj