SILNIK SUZUKI MARINE DF15AL
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Oszczędny i cichy czterosuw.
Chłodzony wodą.
Przepustnica gazu w rumplu.
Biegi : Luz , Przód Oraz Wsteczny
Blokada gazu i kolumny.
DO PIĘCIU LAT GWARANCJI.
INSTRUKCJA W JĘZYKU.
| System Napełniania Cylindrów | 2-zaworowy Popychacz |
| Wys. Pawęży Łodzi | Krótka 381 mm |
| Waga | 38 kg |
| Wymagania Paliwowe | Bezołowiowa Min. 90 Okt. |
| Zbiornik Paliwa | Zintegrowany, 1,1 Litra |
| Pozycje Trymu | 5 + Płytka Woda |
| Alternator | - |
| Sterowanie | Rumpel |
| Biegi | Przód (F), Luz (N), Wstecz (R) |
| Przełożenie | 2.08:1 |
| Rozruch | Ręczny |
| System Chłodzenia | Wodą |
| Pojemność (Cm3) | 209 Cm3 |
| Ilość Cylindrów | R2 |
| Obr.max (Obr/min | 5000-6000 |
| Moc | 9.9 KM / 7,3 KW |
| Model | F9.9MH |
Opis
Specyficzne kody
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.