SILNIK SUZUKI MARINE DF 2,5S DARMOWA DOSTAWA!!
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Jeśli nie wyobrażasz sobie żeglowania bez wydajnego silnika, przyda Ci się jednostka, która łączy w sobie najwyższą jakość, niezawodność i dodatkowy osprzęt do wyboru.
Łatwa konserwacja
Zaprojektowane z myślą o prostej konserwacji. Zaletami są na pewno łatwo dostępny filtr oleju: aby go wymienić, wystarczy zdjąć górną pokrywę, wychwytywanie wycieków oleju: obok filtra oleju umiejscowiono tackę, której zadaniem jest wychwytywanie wycieków podczas wymiany komponentu oraz wskaźnik poziomu oleju: umożliwia podłączenie węża do oleju o średnicy Φ15 mm.
Duża wytrzymałość
Dzięki optymalizacji przepływu oleju do przekładni, obracające się koło zębate wytwarza podciśnienie i pomaga w bardziej efektywnej cyrkulacji oleju. Rozwiązanie obniża temperaturę oleju i całej przekładni. Taka konstrukcja zwiększa wytrzymałość koła zębatego.
Dodatkowe funkcje dla modeli DF140B/115B
Dodatkowymi funkcjami są: sterowanie elektroniczne (Drive-by-wire), dobra wydajność paliwowa, nowy układ S.P.C.*1, dostępny nowy bezkluczykowy system startowy i automatyczne wspomaganie trymowania (opcjonalnie*2)
*1 Układ Suzuki Precision Control to cyfrowe urządzenie do zdalnego sterowania.
*2 Dostępne w wersji z wielofunkcyjnym wyświetlaczem Suzuki (Suzuki Multi-Function Display) lub wielofunkcyjnym wskaźnikiem Suzuki (Suzuki Multi-Function Gauge).
Suzuki Precision Control (S.P.C.)
Zdalne sterowanie pracą silnika odbywa się za pośrednictwem układu elektronicznego, a nie za pomocą tradycyjnych mechanicznych cięgien sterujących. Nowe funkcje: nowa konstrukcja, może obsługiwać do 6 jednostek, łatwy rozruch w przypadku łodzi o kilku silnikach. Użytkownicy mogą uruchamiać i zatrzymywać liczne silniki przy pomocy jednego przycisku. Jednostki uruchamiane są w kolejności od lewej do prawej burty, obsługa przy pomocy jednej manetki. Przełącznik umożliwia obsługę kilku silników przy pomocy zaledwie 1 manetki (dostępne tylko dla podwójnej manetki zdalnego sterowania), z funkcji automatycznego wspomagania trymowania można korzystać za pomocą wielofunkcyjnego wskaźnika Suzuki SMG4 lub wielofunkcyjnego. wyświetlacza Suzuki SMD.
Bezkluczykowy System Startowy Suzuki
Bezkluczykowy system startowy Suzuki, dzięki wykorzystaniu pilota zbliżeniowego, po prostu przesyła do systemu kod dostępu, który uruchamia silnik. Tak długo, jak użytkownik posiada przy sobie pilot zbliżeniowy, do odpalenia silnika wystarczy, że będzie znajdował się w odległości jednego metra od panelu sterowniczego, uruchomi przełącznik bezpieczeństwa, włączy przełącznik zasilania i wciśnie guzik. Bezpieczne przechowywanie pilota w kieszeni umożliwia łatwe, bezstresowe korzystanie z łodzi, bez obawy zgubienia kluczyka. Dodatkowo system odstrasza potencjalnych złodziei, uniemożliwiając uruchomienie silnika bez przesłania właściwego kodu. W razie wpadnięcia do wody, pilot nie zatonie, więc łatwo będzie go odzyskać.
Nowy układ dolotowy
Zaprojektowany na nowo układ dolotowy dwukrotnie usuwa wodę z powietrza przed jego zassaniem do silnika. Specjalna konstrukcja układu dolotowego zmniejsza prawdopodobieństwo zassania powietrza z wodą do silnika. Obniża temperaturę zasysanego powietrza. Zapewnia większą moc.
Zapłon bezpośredni
Cewki zapłonowe zintegrowane z osłonami świec. Mniejsza liczba komponentów, prostsze okablowanie. Brak przewodu wysokiego napięcia umożliwia układowi zapłonowemu efektywne generowanie iskry, co prowadzi do poprawy wydajność komory spalania.
Układ wykrywania wody w paliwie
Woda znajdująca się w paliwie może doprowadzić do pogorszenia efektywności procesu spalania, zmniejszenia mocy i powstawania korozji. Układ pomaga chronić silnik przed wodą, dzięki możliwości wykrycia jej obecności w filtrze paliwa. Sternik jest natychmiast informowany o takim zdarzeniu, za pomocą sygnału dźwiękowego i wizualnego. Filtr został zaprojektowany w taki sposób, aby użytkownik mógł sprawdzić obecność wody ręcznie.
Więcej funkcji dla lepszej trwałości
Pompa paliwa o większej pojemności: możliwość zamocowania na różnego rodzaju łodziach. Zoptymalizowane położenie czujnika CO2: większa trwałość. Śruba pokryta antykorozyjną powłoką zawierającą cynk: większa trwałość.
Wysoki stopień sprężania
Aby osiągnąć optymalny kształt elementów, przeprowadziliśmy symulację dla ponad 1000 kombinacji i dokładnie przetestowaliśmy każdą opcję na wybranych częściach. Stopień sprężania na poziomie 10,6, co przekłada się na mocny moment obrotowy.
Cena nie zawiera zestawu instalacyjnego.
MODEL | DF140BTL |
---|---|
Zalecana wysokość pawęży mm | L-508 |
Masa silnika kg | L 188 |
Pojemność skokowa cm3 | 2,045 |
Stopień sprężania | 10.6 |
Średnica x skok tłoka mm | 86 x 88 |
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min | 5700-6300 |
Układ rozruchowy | Elektryczny |
Rodzaj silnika | DOHC, 16 zaworów |
Układ zasilania | Wielopunktowy sekwencyjny układ wtrysk paliwa |
Liczba cylindrów | 4 |
Moc maks. kW | 103 |
Sterowanie | Zdalne |
Pojemność miski olejowej | 5.5 litra |
Zalecane paliwo | RON91 / AKI87 |
Układ zapłonowy | Elektroniczny |
Alternator | 12V 40A *więcej na biegu jałowym |
Mocowanie silnika | Na zawiasie |
Sposób trymowania i odchylania | Przełącznik sterujący układem odchylania i trymowania |
Przełożenie | 2.59:1 |
Standardowa śruba napędowa (skok) | 15"-25"(RR), 17"-23"(CR) |
Opis
Specyficzne kody