
BATERIA E2.3kWh DO SILNIKA ELEKTRYCZNEGO MERCURY AVATOR
Bateria typu Li-lon do silników Mercury Avator 20E, 35E.
Od porannego rejsu po wieczorny rejs i każdą piaszczystą plażę pomiędzy nimi, elektryczne silniki zaburtowe Mercury Avator™ 20e zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić Ci idealny dzień.
Od porannego rejsu po wieczorny rejs i każdą piaszczystą plażę pomiędzy nimi, elektryczne silniki zaburtowe Mercury Avator™ 20e zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić Ci idealny dzień.
Ich akumulatory modułowe zapewniają elastyczność optymalizacji układu napędowego tam, gdzie zaprowadzi Cię wyobraźnia.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Każdy silnik zaburtowy jest wykonany z wielu komponentów, które nadają się do recyklingu lub ponownego użycia. D
zięki temu możesz dobrze się bawić dzisiaj, wiedząc, że wywierasz pozytywny wpływ na jutro.
Liczy się nie tylko to, co znajduje się pod maską.
Dzięki plakietce Mercury możesz mieć pewność, że silnik zaburtowy Avator został zbudowany według tych samych wysokich standardów i wspierany jest przez tę samą sieć autoryzowanych dealerów, dzięki którym Mercury jest liderem w branży.
Typ silnika: elektryczny silnik zaburtowy Mercury E20SRC
Moc: 2200 W, co odpowiada 5 KM
Długość kolumny: 15 cali, krótka
Sterowanie: Manetka
Rozruch: elektryczny
Waga silnika: 47 lbs (22 kg)
Waga baterii: 54 lbs (25 kg)
Bateria: 2300wh (sprzedawana osobno)
Ładowarka: 230 W (sprzedawana osobno)
TRIM&TILT: ręczny
*Silnik nie zawiera osprzętu
Opis
Specyficzne kody
Bateria typu Li-lon do silników Mercury Avator 20E, 35E.
Ładowarka do silnika Epropulsion Spirit 1.0 Plus.
Litowo-Żelazowo-Fosforanowe Akumulatory (LiFePO4) 48V.
Akcesorium umożliwiające rozszerzenie komunikacji ESSA.
Rumpel do modeli Spirit Evo i Navy Evo.
Lekki i przenośny: bezemisyjny, lekki i łatwy w obsłudze, ważący zaledwie 11,6 kg (25,5 funta).
Kabel komunikacyjny z jednym wtykiem męskim i dwoma wtykami żeńskimi, umożliwiający połączenie zarówno kontrolera, jak i akumulatorów E-Series do silnika ePropulsion.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Spirit 1.0 Evo to przenośny elektryczny silnik zaburtowy o mocy 3 KM przeznaczony do pontonów, łodzi wędkarskich i żaglówek.
Są to trwałe i mocne silniki.
Służy do połączeń równoległych akumulatorów serii E.
Seria Navy jest podstawą elektrycznych silników zaburtowych ePropulsion.
Ładowarka do silnika EPropulsion serii G.
Ładowarka do silnika Epropulsion Spirit 1.0 Plus.
Ładowarka do silnika Epropulsion eLite.
Bezobsługowy silnik elektryczny bezpośredniego napędu dla żaglówek i małych jednostek pływających o mocy 1kW.
Lekki i przenośny: bezemisyjny, lekki i łatwy w obsłudze, ważący zaledwie 11,6 kg (25,5 funta).
Elektryczny silnik zaburtowy ePropulsion z serii X to elektryczny układ napędowy o zerowej emisji.
Przedłuża kabel komunikacyjny o dodatkowe 5 metrów, umożliwiając zdalne działanie na większą odległość.
Od porannego rejsu po wieczorny rejs i każdą piaszczystą plażę pomiędzy nimi, elektryczne silniki zaburtowe Mercury Avator™ 20e zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić Ci idealny dzień.
Łączy silnik i kontroler lub silnik i akumulator E-Series dla dokładniejszej transmisji danych.