BATERIA E2.3kWh DO SILNIKA ELEKTRYCZNEGO MERCURY AVATOR
Bateria typu Li-lon do silników Mercury Avator 20E, 35E.
Od porannego rejsu po wieczorny rejs i każdą piaszczystą plażę pomiędzy nimi, elektryczne silniki zaburtowe Mercury Avator™ 20e zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić Ci idealny dzień.
Od porannego rejsu po wieczorny rejs i każdą piaszczystą plażę pomiędzy nimi, elektryczne silniki zaburtowe Mercury Avator™ 20e zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić Ci idealny dzień.
Ich akumulatory modułowe zapewniają elastyczność optymalizacji układu napędowego tam, gdzie zaprowadzi Cię wyobraźnia.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Każdy silnik zaburtowy jest wykonany z wielu komponentów, które nadają się do recyklingu lub ponownego użycia. D
zięki temu możesz dobrze się bawić dzisiaj, wiedząc, że wywierasz pozytywny wpływ na jutro.
Liczy się nie tylko to, co znajduje się pod maską.
Dzięki plakietce Mercury możesz mieć pewność, że silnik zaburtowy Avator został zbudowany według tych samych wysokich standardów i wspierany jest przez tę samą sieć autoryzowanych dealerów, dzięki którym Mercury jest liderem w branży.
Typ silnika: elektryczny silnik zaburtowy Mercury E20SRC
Moc: 2200 W, co odpowiada 5 KM
Długość kolumny: 15 cali, krótka
Sterowanie: Manetka
Rozruch: elektryczny
Waga silnika: 47 lbs (22 kg)
Waga baterii: 54 lbs (25 kg)
Bateria: 2300wh (sprzedawana osobno)
Ładowarka: 230 W (sprzedawana osobno)
TRIM&TILT: ręczny
*Silnik nie zawiera osprzętu
Opis
Specyficzne kody
Bateria typu Li-lon do silników Mercury Avator 20E, 35E.
Ładowarka do silnika Epropulsion Spirit 1.0 Plus.
Litowo-Żelazowo-Fosforanowe Akumulatory (LiFePO4) 48V.
Trwałe i mocne silniki.
Od porannego rejsu po wieczorny rejs i każdą piaszczystą plażę pomiędzy nimi, elektryczne silniki zaburtowe Mercury Avator™ 20e zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić Ci idealny dzień.
Przewodowa manetka zdalnego sterowania.
Spirit 1.0 Evo to przenośny elektryczny silnik zaburtowy o mocy 3 KM przeznaczony do pontonów, łodzi wędkarskich i żaglówek.
Trwałe i mocne silniki.
Stworzony z myślą o bezpiecznym przechowywaniu silnika zaburtowego Navy 6.0 Evo.
Łączy silnik i kontroler lub silnik i akumulator E-Series dla dokładniejszej transmisji danych.
Lekki i przenośny: bezemisyjny, lekki i łatwy w obsłudze, ważący zaledwie 11,6 kg (25,5 funta).
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Manetka do silnika elektrycznego Epropulsion.
Ładowarka do silnika EPropulsion serii G.
Akcesorium umożliwiające rozszerzenie komunikacji ESSA.
Seria Navy jest podstawą elektrycznych silników zaburtowych ePropulsion.
Litowo-Żelazowo-Fosforanowe Akumulatory (LiFePO4) 48V.
Akcesorium umożliwiające rozszerzenie komunikacji ESSA.
Dodatkowe akcesorium do połączenia komunikacyjnego ESSA.
Bezobsługowy silnik elektryczny bezpośredniego napędu dla żaglówek i małych jednostek pływających o mocy 3kW.
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.
Akceptuj