
SILNIK ELEKTRYCZNY MOTORGUIDE R3 - 55 HT 36" DIGITAL 09MT
Trwałe i mocne silniki.
Litowo-Żelazowo-Fosforanowe Akumulatory (LiFePO4) 48V.
W pełni kompatybilny z silnikami ePropulsion
Zasilaj silniki ePropulsion 96 V o mocy od 10 kW do 40 kW, w tym silniki stacjonarne serii I.*
Maksymalne bezpieczeństwo
Wykonany z LFP, wbudowany inteligentny system zarządzania baterią (BMS) zapewnia maksymalne bezpieczeństwo użytkowników.
Długi cykl życia
3000 cykli przy 80% DOD, akumulator G102-100 lifepo4 zasila silniki znacznie dłużej niż akumulatory kwasowo-ołowiowe.**
Wysoka gęstość energii
3 razy większa gęstość energii i 70% mniejsza waga niż akumulatory kwasowo-ołowiowe.**
Łatwe do zainstalowania
Złącza można instalować za pomocą jednej ręki, a akumulator w porównaniu z szeregowo-równoległym połączeniem akumulatora oszczędza połączenie złącza kabli.
Wysoka niezawodność
Obudowa wykonana w całości z metalu jest bardziej niezawodna, odporna na warunki atmosferyczne, uderzenia i upadki.
Struktura chemiczna | Fosforan litowo-żelazowy (LiFePO4) |
Napięcie | 102.4 V |
Pojemność | 10240 Wh / 100 Ah |
Żywotność | 3,000 cyklu przy 80% DOD |
Waga | 100 kg |
Wymiary | 680 x 500 x 300 mm (26.8 x 19.7 x 11.8 cala) |
Napięcie odłączenia |
83.2 V |
Końcowe napięcie ładowania | 115.2 V |
Maksymalny ciągły prąd rozładowania | 100 A |
Połączenie szeregowe | Nie dotyczy |
Połączenie równoległe | Do 4 w jednej grupie. W systemie możliwych jest wiele grup |
Konfiguracja ogniwa | 32S1P |
Temperatura ładowania | 0 do 55℃ |
Temperatura rozładowania | -10 do 60℃ |
Komunikacja | Jedna magistrala CAN dla silników ePropulsion / Jedna magistrala CAN (dwa porty) dla akumulatorów równoległych / Jedna magistrala CAN dla ładowarki |
Klasyfikacja wysyłkowa | UN3480, Klasa 9, Certyfikat UN38.3 |
Dopuszczenia | CE, UKCA, FCC |
Gwarancja (do użytku niekomercyjnego) | 2 lata |
Opis
Specyficzne kody
Trwałe i mocne silniki.
Elektryczny silnik zaburtowy ePropulsion z serii X to elektryczny układ napędowy o zerowej emisji.
Akcesorium umożliwiające rozszerzenie komunikacji ESSA.
Lekki i przenośny: bezemisyjny, lekki i łatwy w obsłudze, ważący zaledwie 11,6 kg (25,5 funta).
Stworzony z myślą o bezpiecznym przechowywaniu silnika zaburtowego Navy 6.0 Evo.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Manetka do silnika elektrycznego Epropulsion.
Bezobsługowy silnik elektryczny bezpośredniego napędu dla żaglówek i małych jednostek pływających o mocy 1kW.
Spirit 1.0 Evo to przenośny elektryczny silnik zaburtowy o mocy 3 KM przeznaczony do pontonów, łodzi wędkarskich i żaglówek.
Zestaw Mercury Avator 7.5e SH + Ponton Airdeck 320 – Moc, mobilność i komfort!
ePropulsion Spirit 1.0 Plus jest ulepszoną wersją znanego i cenionego silnika Spirit 1.0!
Świetnie nadaje się do pontonów i łodzi.
Ładowarka do silnika EPropulsion serii G.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Trwałe i mocne silniki.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Lekki i przenośny: bezemisyjny, lekki i łatwy w obsłudze, ważący zaledwie 11,6 kg (25,5 funta).
Trwałe i mocne silniki.
Elektryczny silnik zaburtowy ePropulsion z serii X to elektryczny układ napędowy o zerowej emisji.
Łączy silnik i kontroler lub silnik i akumulator E-Series dla dokładniejszej transmisji danych.
Elektryczny silnik zaburtowy ePropulsion z serii X to elektryczny układ napędowy o zerowej emisji.