BATERIA E2.3kWh DO SILNIKA ELEKTRYCZNEGO MERCURY AVATOR
Bateria typu Li-lon do silników Mercury Avator 20E, 35E.
Od porannego rejsu po wieczorny rejs i każdą piaszczystą plażę pomiędzy nimi, elektryczne silniki zaburtowe Mercury Avator™ 20e zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić Ci idealny dzień.
Od porannego rejsu po wieczorny rejs i każdą piaszczystą plażę pomiędzy nimi, elektryczne silniki zaburtowe Mercury Avator™ 20e zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić Ci idealny dzień.
Ich akumulatory modułowe zapewniają elastyczność optymalizacji układu napędowego tam, gdzie zaprowadzi Cię wyobraźnia.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Każdy silnik zaburtowy jest wykonany z wielu komponentów, które nadają się do recyklingu lub ponownego użycia. D
zięki temu możesz dobrze się bawić dzisiaj, wiedząc, że wywierasz pozytywny wpływ na jutro.
Liczy się nie tylko to, co znajduje się pod maską.
Dzięki plakietce Mercury możesz mieć pewność, że silnik zaburtowy Avator został zbudowany według tych samych wysokich standardów i wspierany jest przez tę samą sieć autoryzowanych dealerów, dzięki którym Mercury jest liderem w branży.
Typ silnika: elektryczny silnik zaburtowy Mercury E20XLRC
Moc: 2200 W, co odpowiada 5 KM
Długość kolumny: 25 cali
Sterowanie: Manetka
Rozruch: elektryczny
Waga silnika: 47 lbs (22 kg)
Waga baterii: 54 lbs (25 kg)
Bateria: 2300wh (sprzedawana osobno)
Ładowarka: 230 W (sprzedawana osobno)
TRIM&TILT: ręczny
*Silnik nie zawiera osprzętu
Opis
Specyficzne kody
Bateria typu Li-lon do silników Mercury Avator 20E, 35E.
ePropulsion Spirit 1.0 Plus jest ulepszoną wersją znanego i cenionego silnika Spirit 1.0!
Świetnie nadaje się do pontonów i łodzi.
Bezobsługowy silnik elektryczny bezpośredniego napędu dla żaglówek i małych jednostek pływających o mocy 1kW.
Łączy silnik i kontroler lub silnik i akumulator E-Series dla dokładniejszej transmisji danych.
Trwałe i mocne silniki.
Akcesorium umożliwiające rozszerzenie komunikacji ESSA.
Bezobsługowy silnik elektryczny bezpośredniego napędu dla żaglówek i małych jednostek pływających o mocy 3kW.
Ładowarka do silnika Epropulsion Spirit 1.0 Plus.
ePropulsion Pod Drive 12 eSSA z mocą 12 kW, nadający się do ciężkich żaglówek o wadze do 6 000 kg.
Ładowarka do silnika Epropulsion Spirit 1.0 Plus.
Od porannego rejsu po wieczorny rejs i każdą piaszczystą plażę pomiędzy nimi, elektryczne silniki zaburtowe Mercury Avator™ 20e zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić Ci idealny dzień.
Seria Navy jest podstawą elektrycznych silników zaburtowych ePropulsion.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Elektryczne układy napędowe Avator zmieniają wrażenia z pływania łódką, umożliwiając pływanie łódką bez spalin i zerowej emisji bezpośredniej.
Bezobsługowy silnik elektryczny bezpośredniego napędu dla żaglówek i małych jednostek pływających o mocy 3kW.
Stworzony z myślą o bezpiecznym przechowywaniu silnika zaburtowego Navy 6.0 Evo.
Dodatkowe akcesorium do połączenia komunikacyjnego ESSA.
Manetka do silnika elektrycznego Epropulsion.
Trwałe i mocne silniki.
Ładowarka do silnika EPropulsion serii G.
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.
Akceptuj