
SILNIK SUZUKI MARINE DF 6 AS BIAŁY + LICZNIK MOTOGODZIN + TOBRA NA SILNIK
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Oszczędny i cichy czterosuw.
Chłodzony wodą.
Przepustnica gazu w rumplu.
Biegi: Luz , Przód Oraz Wsteczny
Blokada gazu i kolumny.
DO PIĘCIU LAT GWARANCJI.
INSTRUKCJA W JĘZYKU POLSKIM.
System Napełniania Cylindrów | 2-zaworowy Popychacz |
Wys. Pawęży Łodzi | Długa 508 mm |
Waga | f4 ml - 26 kg |
Wymagania Paliwowe | Bezołowiowa Min. 90 Okt. |
Zbiornik Paliwa | Zintegrowany, 1,1 Litra |
Pozycje Trymu | 6 + Płytka Woda |
Alternator | Brak |
Sterowanie | Rumpel |
Biegi | Przód (F), Luz (N), Wstecz (R) |
Przełożenie | 2,15:1 |
Rozruch | Ręczny |
System Chłodzenia | Wodą |
Pojemność (Cm3) | 123 Cm3 |
Ilość Cylindrów | 1 |
Obr.max (Obr/min | 4500 - 5500 |
Moc | 4 km / 2,9 kw |
Model | f4m |
Opis
Specyficzne kody
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Najlepszy z najmniejszych silników uciągowych do Jachtu.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Paliwo do silnika dostarczane jest z pomocą układu Lean Burn Control oraz bezakumulatorowego elektronicznego układu wtrysku paliwa, które zapewniają niesamowitą oszczędność paliwa, zachowując doskonałą moc i wydajność wyposażonych w nie jednostek.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Prosty i bezpieczny bezkluczykowy system startowy, żeglowanie na wprost z możliwością wyboru kierunku pracy śruby