SILNIK SUZUKI MARINE DF 9.9 BRS + KAMIZELKA RATUNKOWA


Kupując silnik, kamizelka ratunkowa z naszym logo w wybranym rozmiarze gratis!

Silników nie wysyłamy za pobraniem.

Pozostało w magazynie:
DF9.9BRS

Days

Hours

Min

Sec

Lista życzeń

SILNIK SUZUKI MARINE DF 9.9 BRS + KAMIZELKA RATUNKOWA 5 1 5 1

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

ocena: 5 / 5
Nie oceniłeś jeszcze tego produktu.


12 700,00 zł
15 200,00 zł
Zniżka 2 500,00 zł
Brutto

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 15 200,00 zł

Najniższa cena produktu 12 700,00 zł z dnia 23.04.2024

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

DOSTAWA W CIĄGU 5-7 DNI ROBOCZYCH
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

SILNIK SUZUKI MARINE DF 9.9 BRS + KAMIZELKA RATUNKOWA

Kupując silnik, kamizelka ratunkowa z naszym logo w wybranym rozmiarze gratis!

Łatwy w obsłudze

Oprócz niższego zużycia paliwa, układ wtrysku ułatwia rozruch silnika, który jest bardziej pewny prawie we wszystkich warunkach. Mimo, że nasze silniki z zasilaniem gaźnikowym są jednymi z najdoskonalszych dostępnych na rynku, to układ wtrysku paliwa powoduje, że pracują one jeszcze płynniej i charakteryzują się mniejszymi wibracjami.

Bardzo niskie zużycie paliwa – układ Suzuki Lean Burn Control

Wprowadzony po raz pierwszy w silnikach DF90/80/70A innowacyjny układ sterujący spalaniem mieszanek ubogich (Lean Burn Control System) monitoruje osiągi silnika i warunki pracy, aby na tej podstawie z wyprzedzeniem określić ilość paliwa wymaganą do pracy silnika w danych warunkach. Dzięki temu może dostarczać uboższą mieszankę paliwowo-powietrzną. Układ zapewnia wyjątkowo niskie zużycie paliwa w całym zakresie pracy. Stanowi on wyposażenie 14 modeli od DF9.9B do flagowego DF300A, zapewniając użytkownikom najniższe zużycie paliwa przy każdej prędkości.

Układ wtrysku paliwa nowej generacji

DF20A/DF15A/9.9B to pierwsze silniki zaburtowe w swoich klasach, które wyposażono w układ wtrysku paliwa. Projektując je, skoncentrowano się na maksymalnym ograniczeniu wymiarów i masy. Wszystkie nowe elementy, do których należą: pompa paliwa w obwodzie wysokiego ciśnienia, chłodnica paliwa, separator par paliwa, wtryskiwacze i nowa przepustnica zostały tak zaprojektowane, aby były tak małe i lekkie jak to tylko możliwe. Silnik, dzięki specjalnie opracowanej konstrukcji, można zamocować w miejscach o ograniczonej przestrzeni. Układ nie potrzebuje akumulatora – to kolejne innowacyjne rozwiązanie, wykorzystane po raz pierwszy dla jednostek w klasach 14,7 kW (20 KM), 11,0 kW (15 KM) i 7,3 kW (9,9 KM). Konwencjonalny układ wtrysku paliwa potrzebuje do pracy energii elektrycznej zgromadzonej w akumulatorze, dając w zamian szybszy rozruch, bardziej płynną pracę i szybsze rozpędzanie w każdych warunkach. Układ Suzuki oferuje to wszystko, ale bez korzystania z akumulatora.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony:

https://boatshop.suzuki.pl/marine/

MODEL DF9.9BRS
Zalecana wysokość pawęży mm S: 381
Układ rozruchowy Elektryczny/Ręczny
Masa silnika kg *1 S : 47.0
Rodzaj silnika OHC
Układ zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora
Liczba cylindrów 2
Pojemność skokowa cm3 327
Średnica x skok tłoka mm 60.4 x 57
Moc maks. kW (KM) 7.3 (9.9)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min 4,700-5,700
Sterowanie Zdalne(mechaniczne)
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki -
Pojemność miski olejowej 1.0 litr
Zbiornik paliwa 12 l
Układ zapłonowy Tyrystorowy
Alternator 12V 12A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania sterowane ręcznie
Przełożenie 2.08:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) *2
Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego
7”-12”

DF9.9BRS
1 Przedmiot

Opis

Marka (Spalinowe)
Suzuki
Moc (Spalinowe)
do 30 kM

Specyficzne kody

Przejrzeć

Podobne produkty

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.

Akceptuj