SILNIK SUZUKI MARINE DF 9.9 BRS
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
SILNIK SUZUKI MARINE DF 9.9 BRS
Łatwy w obsłudze
Oprócz niższego zużycia paliwa, układ wtrysku ułatwia rozruch silnika, który jest bardziej pewny prawie we wszystkich warunkach. Mimo, że nasze silniki z zasilaniem gaźnikowym są jednymi z najdoskonalszych dostępnych na rynku, to układ wtrysku paliwa powoduje, że pracują one jeszcze płynniej i charakteryzują się mniejszymi wibracjami.
Bardzo niskie zużycie paliwa – układ Suzuki Lean Burn Control
Wprowadzony po raz pierwszy w silnikach DF90/80/70A innowacyjny układ sterujący spalaniem mieszanek ubogich (Lean Burn Control System) monitoruje osiągi silnika i warunki pracy, aby na tej podstawie z wyprzedzeniem określić ilość paliwa wymaganą do pracy silnika w danych warunkach. Dzięki temu może dostarczać uboższą mieszankę paliwowo-powietrzną. Układ zapewnia wyjątkowo niskie zużycie paliwa w całym zakresie pracy. Stanowi on wyposażenie 14 modeli od DF9.9B do flagowego DF300A, zapewniając użytkownikom najniższe zużycie paliwa przy każdej prędkości.
Układ wtrysku paliwa nowej generacji
DF20A/DF15A/9.9B to pierwsze silniki zaburtowe w swoich klasach, które wyposażono w układ wtrysku paliwa. Projektując je, skoncentrowano się na maksymalnym ograniczeniu wymiarów i masy. Wszystkie nowe elementy, do których należą: pompa paliwa w obwodzie wysokiego ciśnienia, chłodnica paliwa, separator par paliwa, wtryskiwacze i nowa przepustnica zostały tak zaprojektowane, aby były tak małe i lekkie jak to tylko możliwe. Silnik, dzięki specjalnie opracowanej konstrukcji, można zamocować w miejscach o ograniczonej przestrzeni. Układ nie potrzebuje akumulatora – to kolejne innowacyjne rozwiązanie, wykorzystane po raz pierwszy dla jednostek w klasach 14,7 kW (20 KM), 11,0 kW (15 KM) i 7,3 kW (9,9 KM). Konwencjonalny układ wtrysku paliwa potrzebuje do pracy energii elektrycznej zgromadzonej w akumulatorze, dając w zamian szybszy rozruch, bardziej płynną pracę i szybsze rozpędzanie w każdych warunkach. Układ Suzuki oferuje to wszystko, ale bez korzystania z akumulatora.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony:
https://boatshop.suzuki.pl/marine/
MODEL | DF9.9BRS |
---|---|
Zalecana wysokość pawęży mm | S: 381 |
Układ rozruchowy | Elektryczny/Ręczny |
Masa silnika kg *1 | S : 47.0 |
Rodzaj silnika | OHC |
Układ zasilania | Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora |
Liczba cylindrów | 2 |
Pojemność skokowa cm3 | 327 |
Średnica x skok tłoka mm | 60.4 x 57 |
Moc maks. kW (KM) | 7.3 (9.9) |
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min | 4,700-5,700 |
Sterowanie | Zdalne(mechaniczne) |
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki | - |
Pojemność miski olejowej | 1.0 litr |
Zbiornik paliwa | 12 l |
Układ zapłonowy | Tyrystorowy |
Alternator | 12V 12A |
Mocowanie silnika | Zawias |
Sposób trymowania i odchylania | sterowane ręcznie |
Przełożenie | 2.08:1 |
Schemat zmiany biegów | F-N-R |
Wylot spalin | Przez piastę śruby napędowej |
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) *2 Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego |
7”-12” |
Opis
- Marka (Spalinowe)
- Suzuki
- Moc (Spalinowe)
- do 30 kM
Specyficzne kody