SILNIK SUZUKI MARINE DF200APL
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze złużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Oszczędny i cichy czterosuw.
Chłodzony wodą.
Przepustnica gazu w rumplu.
Biegi : Luz , Przód Oraz Wsteczny
Blokada gazu i kolumny.
DO PIĘCIU LAT GWARANCJI.
INSTRUKCJA W JĘZYKU.
| System Napełniania Cylindrów | 2-zaworowy Popychacz |
| Wys. Pawęży Łodzi | Krótka 381 mm |
| Waga | f5 ml - 25 kg |
| Wymagania Paliwowe | Bezołowiowa Min. 90 Okt. |
| Zbiornik Paliwa | Zintegrowany, 1,1 Litra |
| Pozycje Trymu | 6 + Płytka Woda |
| Alternator | Brak |
| Sterowanie | Rumpel |
| Biegi | Przód (F), Luz (N), Wstecz (R) |
| Przełożenie | 2,15:1 |
| Rozruch | Ręczny |
| System Chłodzenia | Wodą |
| Pojemność (Cm3) | 123 Cm3 |
| Ilość Cylindrów | 1 |
| Obr.max (Obr/min | 4500 - 5500 |
| Moc | 5 KM / 3,7 KW |
| Model | F5M |
Opis
Specyficzne kody
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze złużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Kupując silnik, 2 kamizelki ratunkowe z naszym logo w wybranym rozmiarze gratis!
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Najnowszy uciągowy Oszczędny i cichy czterosuw.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.