SILNIK MERCURY F60 SEA PRO ELPT
Mercury V8 SeaPro zostały zaprojektowane żeby zapewnić długie lata bezproblemowego działania.
Oszczędny i cichy czterosuw.
Chłodzony wodą.
Przepustnica gazu w rumplu.
Biegi : Luz , Przód Oraz Wsteczny
Blokada gazu i kolumny.
DO PIĘCIU LAT GWARANCJI.
INSTRUKCJA W JĘZYKU.
| System Napełniania Cylindrów | 2-zaworowy Popychacz |
| Wys. Pawęży Łodzi | Długa 508 mm |
| Waga | f5 ml - 26 kg |
| Wymagania Paliwowe | Bezołowiowa Min. 90 Okt. |
| Zbiornik Paliwa | Zintegrowany, 1,1 Litra |
| Pozycje Trymu | 6 + Płytka Woda |
| Alternator | Brak |
| Sterowanie | Rumpel |
| Biegi | Przód (F), Luz (N), Wstecz (R) |
| Przełożenie | 2,15:1 |
| Rozruch | Ręczny |
| System Chłodzenia | Wodą |
| Pojemność (Cm3) | 123 Cm3 |
| Ilość Cylindrów | 1 |
| Obr.max (Obr/min | 4500 - 5500 |
| Moc | 5 km / 3,7 kw |
| Model | f5m |
Opis
Specyficzne kody
Mercury V8 SeaPro zostały zaprojektowane żeby zapewnić długie lata bezproblemowego działania.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Silników nie wysyłamy za pobraniem.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Najnowszy uciągowy oszczędny i cichy czterosuw.
Nowe silniki DF30A i DF25A, to pierwsze jednostki zaburtowe w swoich klasach, które wyposażono w wewnętrznie łożyskowane rolki dźwigienek zaworowych, współpracujące z krzywkami wałka rozrządu, zapewniając tym samym płynniejszą pracę i lepszą wydajność mechaniczną.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.