SILNIK SUZUKI MARINE DF60ATL
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
SILNIK SUZUKI MARINE DF60ATL
Suzuki Lean Burn Control System w silnikach zaburtowych Suzuki Marine zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz lepsze osiągi i pracę silnika.
Suzuki opracował i wprowadził innowacyjny Suzuki Lean Burn Control System, który otrzymał wielkie uznanie użytkowników i mediów.
System przewiduje zapotrzebowanie paliwa w zależności od warunków pracy dzięki czemu silnik działa na bardziej efektywnej mieszance paliwowej, za pomocą zmiany stosunku powietrza do paliwa.
Zalety tego systemu są wykorzystywane w szerokim zakresie pracy silnika, zapewnia istotną poprawę zużycia paliwa od pracy na niskich obrotach do wysokich w ślizgu.
Projektując DF60, Suzuki inżynierowie szukali sposobów na zmniejszenie strat mechanicznych jako sposób na poprawę efektywności.
Nowa pompa olejowa została zaprojektowana, że zapewnia większą wydajność mechaniczną umożliwiającą olej przepływa przez układ smarowania z mniejszym oporem.
To, w połączeniu ze zmniejszonym mechanicznej straty w innych częściach silnika, przyczynia się do lepszej gospodarki paliwowej.
Samonastawne łańcucha rozrządu DF60 pierwszy silnik (60KM) 44.1kW klasy jest wyposażone w łańcuch rozrządu.
Łańcuch rozrządu jest wyposażony w automatyczny napinacz hydrauliczny, który utrzymuje łańcuch wyregulowany w każdym czasie do bezobsługowej pracy.
Wielopunktowy sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa Nowy Suzuki DF60 wykorzystuje zaawansowane i sprawdzone wielopunktowy system sekwencyjnego wtrysku paliwa.
Ten zbiera dane z czujników umieszczonych w kluczowych obszarach na silniku i przetwarza go z 32-bitowym komputerze, który kontroluje układ zapłonowy silnika, a także zapewnia idealne doprowadzenie paliwa w każdych warunkach pracy.
ECM nieustannie monitoruje ważne dane w czasie rzeczywistym z serii czujników umieszczonych w najważniejszych miejscach w silniku.
Dane z tych czujników są przekazywane do komputera, który natychmiast oblicza optymalną ilość paliwa wtryskiwanego jest pod ciśnieniem do każdego z cylindrów - w czasie rzeczywistym.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony:
https://boatshop.suzuki.pl/marine/silniki
Cena nie zawiera zestawu instalacyjnego.
SILNIKÓW NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM!
MODEL | DF60ATL |
---|---|
Zalecana wysokość pawęży mm | L : 508 |
Układ rozruchowy | Elektryczny |
Masa silnika kg*1 | L : 104.0 |
Rodzaj silnika | DOHC |
Układ zasilania | Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora |
Liczba cylindrów | 3 |
Pojemność skokowa cm3 | 941 |
Średnica x skok tłoka mm | 72.5 x 76 |
Moc maks. kW (KM) | 36.8 (50) |
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min | 5,300-6,300 |
Sterowanie | Zdalne |
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki | |
Pojemność miski olejowej | 2.7 litra |
Zbiornik paliwa | 25 l (opcjonalnie) |
Układ zapłonowy | Elektroniczny |
Alternator | 12V 19A |
Mocowanie silnika | Zawias |
Sposób trymowania i odchylania | sterowane elektrycznie |
Przełożenie | 2.27:1 |
Schemat zmiany biegów | F-N-R |
Wylot spalin | Przez piastę śruby napędowej |
Standardowa śruba napędowa (skok) | 9”-17” |
Opis
- Marka (Spalinowe)
- Suzuki
- Moc (Spalinowe)
- do 90 kM
Specyficzne kody