SILNIK SUZUKI MARINE DF 15 ARL


Silników nie wysyłamy za pobraniem.

Pozostało w magazynie:
DF15ARL

Lista życzeń

SILNIK SUZUKI MARINE DF 15 ARL 5 1 5 1

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

ocena: 5 / 5
Nie oceniłeś jeszcze tego produktu.


15 600,00 zł
Brutto DOSTAWA W CIĄGU 5-7 DNI ROBOCZYCH
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

SILNIK SUZUKI MARINE DF 15 ARL

Oszczędność paliwa

15A to pierwszy na świecie czterosuwowy silnik zaburtowy w swojej klasie mocy wyposażony w układ wtrysku paliwa nie potrzebujący akumulatora.

Dzięki skonstruowaniu mniejszych i lżejszych elementów nowego układu wtrysku paliwa (w porównaniu ze stosowanymi we wcześniejszych układach) Inżynierom Suzuki udało się zbudować najlżejsze czterosuwowe silniki w klasie 11,0 kW (15 KM).

Ponadto zastosowanie wypróbowanego układu Suzuki Lean Burn Control, zapewniło wyjątkowo niskie zużycie paliwa i niski poziom emisji zanieczyszczeń w całym zakresie pracy.

Lean Burn Control System

Czterosuwowe silniki Suzuki słusznie słyną z swojej wydajności paliwowej i technologii, która pozwala dopłynąć dalej za mniej.

Wersje z elektrycznym układem odchylania silnika

Picture of Power Tilt Models Available

Efektywniejsza praca, mniejsza emisja zanieczyszczeń

Suzuki wykorzystuje szereg swoich zaawansowanych rozwiązań technicznych w silnikach 4-suwowych, aby zapewnić niższy poziom emisji zanieczyszczeń oraz niższe zużycie paliwa i spełnić tym samym warunki Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2003/44EC.

Suzuki uzyskało ocenę trzech gwiazdek wystawianą przez kalifornijską agencję ds. czystości powietrza CARB (California Air Resources Board).

MODEL DF15ARL
Zalecana wysokość pawęży mm  L : 508
Układ rozruchowy Elektryczny/Ręczny
Masa silnika kg*1  L : 48
Rodzaj silnika OHC
Układ zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora
Liczba cylindrów 2
Pojemność skokowa cm3 327
Średnica x skok tłoka mm 60.4 x 57
Moc maks. kW (KM) 11.0 (15)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min 5,000-6,000
Sterowanie Zdalne(mechaniczne)
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki
Pojemność miski olejowej 1.0 litra
Zbiornik paliwa Oddzielny 25 l
Układ zapłonowy Tyrystorowy
Alternator 12V 12A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania Ręczne trymowanie i odchylanie
Przełożenie 2.08:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok)*2
Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego
7”-12”

DF15ARL
1 Przedmiot

Specyficzne kody

Przejrzeć

Podobne produkty

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies.

Akceptuj